ایجاد مراکز اقامتی، باعث نوسازی بافت قدیم بوشهر شد

فرماندار بوشهر گفت: رونق ساخت اقامتگاه‌ در بافت تاریخی بوشهر موجب نوسازی و بهسازی بناهای قدیمی و گذر‌های پیرامونی آن‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در جلسه بررسی مشکلات محلات منطقه یک شهر بوشهر بیان کرد: در چهار محل بافت تاریخی بوشهر، با اجرای طرح‌های میراث فرهنگی و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، شاهد رونق ساخت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها هستیم که باعث جذب بیشتر گردشگر و به دنبال آن نوسازی و بهسازی بناها و گذر‌های پیرامونی شده است.

او در این جلسه که با حضور معتمدین و شورایان محلات و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برگزارشد، افزود: مسائل و کمبود‌های مطرح شده از سوی نمایندگان محلات، بررسی و جمع‌بندی می‌شود و در اختصاص اعتبارات سال آینده، با لحاظ اولویت‌ها مد نظر قرار خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید


فرماندار بوشهر ادامه داد: در سال‌های اخیر، در زمینه مدیریت شبکه آب و تامین آب پایدار و سالم، همچنین توسعه شبکه فاضلاب به ویژه در محلات مرکز شهر، اقدام‌های موثری انجام گرفته است.

در این نشست، شورایاران مشکلات موجود در محلات خود را در حوزه خدمات زیربنایی آب و فاضلاب، برق، تلفن، روشنایی معابر، کمبود فضای سبز و مراکز ورزشی، و بهسازی و آسفالت معابر مطرح کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.