ملتی که با بصیرت و ولایتمداری انس گرفته است هیچ‌گاه تسلیم دشمنان نمی‌شود

امام جمعه موقت اراک گفت: ملتی که با بصیرت و ولایتمداری انس گرفته است هیچ‌گاه تسلیم دشمنان نمی‌شود بلکه روز به روز آگاه‌تر و با بصیرت‌تر می‌شود‌.

ملتی که با بصیرت و ولایتمداری انس گرفته است هیچ‌گاه تسلیم دشمنان نمی‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی، امام جمعه موقت اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت‌المقدس اراک گفت: ملتی که با بصیرت و ولایتمداری با شهادت انس گرفته است هیچ‌گاه تسلیم دشمنان نمی‌شود بلکه روز به روز آگاه‌تر و با بصیرت‌تر شده و با تمام توان از حریم خود صیانت می‌کند.

او ادامه داد: فتنه‌گران با پشتیبانی استکبار جهانی در سال ۸۸ با  شبهه‌پراکنی در جامعه قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند، اما ملت با توکل بر خدا و ولایتمداری این توطئه دشمن را نیز خنثی کردند.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: شهید سلیمانی با همکاری جوانان غیرتمند ایرانی و دیگر کشور‌های منطقه توانست سوریه و عراق را از چنگال داعش و استکبار جهانی بیرون آورد، هر چند در زمان حیاتشان برخی افراد به ظاهر سیاسی قدر زحمات وی را نمی‌دانستند.

او ادامه داد: آمریکای جنایتکار بیش از هفت هزار میلیارد دلار در سوریه هزینه کرد، اما هیچ چیزی نصیبش نشد و وجود حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی افزود: آمریکای جنایتکار گمان می‌کند با شهادت سردار سلیمانی و شهدای هسته‌ای همچون شهید فخری‌زاده روحیه جبهه مقاومت و ملت ایران را در ادامه مسیر تضعیف می‌کند در صورتی که ملت ایران دارای بصیرت و آگاهی است و در طول ۴۰ سال گذشته با همین ویژگی و ولایتمداری تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرده است.

او تحقق جهش تولید و بالندگی اقتصادی کشور  را در گرو برنامه‌ریزی و کیفیت تولید دانست و گفت: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، اما کشورما همچنان در بسیاری از کالا‌های اساسی از جمله روغن نباتی به سایر کشور‌ها وابسته است.

امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: اگر در طول ۴۲ سال گذشته برای خودکفایی حداقل در کالا‌های اساسی برنامه‌ریزی شده بود امروز با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمندی که در کشور وجود دارد نه تنها نیاز داخل تامین شده بود بلکه ایران اسلامی جزو صادرکنندگان بزرگ جهان محسوب می‌شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.