جریمه ۲۲ میلیارد ریالی نانوایی‌های متخلف در مشهد

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: با اجرای طرح برکت در مشهد نانوایی های متخلف ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شکوه میرشاهی معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: با اجرای طرح برکت به منظور نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در مشهد، نانوایان متخلف ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

او افزود: این طرح ملی با نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در این شهر از ۲۶ آذر ماه آغاز شد که تا کنون هزار و ۳۰۰ واحد نانوایی در این قالب مورد بازرسی قرار گرفته اند.
 

بیشتر بخوانید


 معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد با بیان اینکه ماهانه ۲۵ هزار تن آرد بین دو هزار و ۴۰۵ نانوایی مشهد توزیع می‌شود، ادامه داد: از این تعداد واحد خبازی هزار و ۲۷۰ واحد آرد یارانه‌ای به قیمت شش هزار و ۶۵۰ ریال و بقیه آرد نیمه یارانه‌ای دریافت می‌کنند، آرد نیمه یارانه‌ای با احتساب هر کیلو گرم گندم به قیمت ۹ هزار ریال قیمت گذاری شده است و به این قبیل نانوایی‌ها تحویل داده می‌شود.

میرشاهی بیان کرد: در دو هفته گذشته ۱۹۸ واحد صنفی به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد، گرانفروشی و کم فروشی به مراکز تعزیرات حکومتی معرفی و متحمل پرداخت جریمه نقدی شدند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.