نصب ۱۰ تندیس جزیره ایستر شیلی در مینی ورلد ملایر

شهردار ملایر گفت: به منظور تکمیل مجموعه تفریحی و گردشگری مینی‌ورلد ۱۰ تندیس باستانی موآیی‌های جزیره ایستر کشور شیلی در این مجموعه ساخته و نصب شد.

نصب ۱۰ مجسمه‌ جزیره ایستر شیلی در مینی ورلد ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین بابایی، شهردار ملایر اظهار داشت: این مجسمه‌ها با ارتفاع میانگین سه متر و دارای اسکلت فلزی و رویه بتنی است که از نظر نشان دادن بافت و رنگ خاکستری و سیاه مجسمه‌ها، روی آن‌ها پتینه کاری شده است.

بابایی افزود: با توجه به اهمیت این طرح مهم گردشگری، همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا پایان امسال بخش عظیمی از این مجموعه تفریحی و گردشگری را تکمیل کنیم.

او با بیان اینکه شهرداری ملایر  ۱۰ عدد از تندیس‌های جزیره ایستر شیلی را با ارتفاع میانگین سه متر در مجموعه جهان کوچک ملایر ساخته است، گفت: این مجسمه‌ها دارای اسکلت فلزی و رویه بتنی هستند که به منظور نشان دادن بافت و رنگ خاکستری و سیاه مجسمه ها، روی آن‌ها پتینه کاری شده است.

شهردار ملایر  ابرازامیدواری کرد: پس از برقراری وضع سفید کرونایی و آغاز مسافرت‌ها، شاهد ورود گردشگران پرشماری به این شهرستان باشیم.

او با بیان اینکه نخستین طرح از پارک‌های مینی ورلد برای نخستین بار در خاورمیانه، در شهر ملایر با ۱۳۸ اثر تاریخی ایران و جهان در حال ساخت است، افزود: در این مدل از پارک‌ها می‌توانید تمامی جاذبه‌های گردشگری در آن کشور یا حتی دیگر کشور‌های جهان را مشاهده کنید، از سوی دیگر قطعاً این طرح عظیم با جاذبه‌های گردشگری و خدمات مفرح می‌تواند در زمینه رونق صنعت توریسم، جذب گردشگر، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی منطقه مثمرثمر باشد.

بابایی با بیان اینکه امسال جدا از بودجه‌های دولتی، ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل این مجموعه بزرگ اعتبار درنظر گرفته ایم، ادامه داد: ساخت دیوار چین و باغ مشاهیر با نصب سردیس‌های مشاهیر ایران و جهان، میدان شهدا با کتیبه‌های ایثار و شهادت، برج قابوس، مجسمه‌های شیلی و آبشار، قراردادشان با پیمانکار بسته شده در حال ساخت هستند.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: مینی ورلد ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.