برگزاری ۷۰ محفل انس با قرآن کریم در استان کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان گفت: ۷۰ محفل انس با قرآن کریم در استان کرمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در امامزادگان استان کرمان، گفت: ۷۰ محفل انس با قرآن کریم در استان کرمان به صورت حضوری و غیرحضوری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

او افزود: ویژه برنامه‌های بسیاری برای برگزاری در این ایام داشتیم، ولی وضعیت ویروس کرونا در جامعه باعث شد که در برگزاری این برنامه‌ها تجدیدنظر داشته باشیم.

حجت الاسلام فاطمی بیان داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم به دو صورت حضوری و غیرحضوری در سطح استان کرمان برگزار شد و در محفل‌هایی که به صورت حضوری برگزار شدند، شرکت کنندگان ملزم به رعایت فاصله اجتماعی بودند.

او هدف از برگزاری این محافل انس با قرآن کریم را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب قرآنی در استان کرمان افزود: محافل انس با قرآن با استفاده از ظرفیت قاریان بومی همان منطقه برگزار می‌شود و استفاده از ظرفیت بومی، هم به ایجاد و تقویت انگیزه قاریان نوجوان و جوان کمک می کند و هم از تردد غیر ضروری در شرایط فعلی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۵۱ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلام عالی عالی بسیار خوب