
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از قرارگاه انصار و سامانه سپهر نزاجا که به بررسی و پاسخگویی مشکلات و موانع کارکنان و خانواده محترم آنان میپردازد، اظهار کرد: با خدمات شبانهروزی همه عوامل، ۲۸ طرح «لبیک» نزاجا را در مسیر اعتلای این نیرو همانگونه که پیشبینی شده بود، اداره میکنیم.
وی ادامه داد: یکی از این طرحها طرح «لبیک ۲۴» یا «قرارگاه انصار» است؛ به این معنا که اعلام شده همه فرماندهان از رده فرمانده گروهان تا سلسلهمراتب بالاتر فرماندهی گردان، فرمانده لشکر و حتی فرمانده نیروی زمینی باید ارتباط مستقیم با کارکنان داشته و درب اتاق آنان به روی نیروها باز باشد.
امیر حیدری افزود: در همین راستا فرمانده نیروی زمینی روزهای دوشنبه با کسانی که بازرسی نیرو معین میکند، ملاقاتهای عمومی دارد و روزهای یکشنبه نیز معاونت هماهنگکننده نیرو با کارکنانی که در یک فرآیند دیگری انتخاب میشوند، ملاقات میکند و مسیر پاسخگویی سایر اعضای هیئت رئیسه نیز به همین منوال است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در کنار این موارد به منظور تسریع و تسهیل امور کارکنان و نیروها برای بیان مشکلات و دغدغههای خود و انتقال آن به سلسلهمراتب فرماندهی، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش تعریف شده است که بهصورت آنلاین و ۲۴ساعته در خدمت نیروها و کارکنان خواهد بود.
وی با تشریح نحوه عملکرد سامانه سپهر نزاجا تصریح کرد: به تعداد معاونتهایی که در نیروی زمینی داریم، اپراتورهایی بهصورت آنلاین پاسخگوی مشکلات کارکنان هستند و در صورت نیاز مسائل را به معاونت مربوطه ارجاع میدهند، پاسخ را احصاء میکنند و در اختیار شخصی پیگیر قرار میدهند؛ همچنین در کنار آن نیز سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده آنان هستند.
فرمانده نزاجا در پایان گفت: از همه عزیزان و کارکنان نیروی زمینی ارتش میخواهم در صورتی که مشکلاتشان توسط سلسلهمراتب فرماندهی یگان رسیدگی نمیشود از این سامانه استفاده کنند. این سامانه قطعاً باید پاسخگو باشد و حتماً کسی که پیگیر موضوع شده است، باید پاسخ قانعکننده دریافت کند؛ بنده هم قطع به یقین پاسخگو خواهم بود و سعی بر این است که هیچکدام از نیروهای عزیز نزاجا در مسیر پاسخگویی و حل مشکلاتشان بیجواب نمانند.
انتهای پیام/
من ۱۴۰۳/۶/۰۱ از خدمت ترخیص شدم اما همچنان مسئولان و کادر زحمت کش و انقلابی تیپ ۱۸۱ بعد از گذشت نزدیک به ۵ ماه امور مربوط به کارت پایان خدمت بنده رو انجام ندادن و من هرجایی برای کار میرم ازم کارت پایان خدمت میخوان حتی چندین بار هم از طریق سامانه سپهر اقدام کردم، با خود فرمانده تیپ امیر رشنو صحبت کردم اما بی نتیجه بود. خواستم بگم این سامانه سپهر و... چیزی جز از سر باز کردن نیست و این مشکل فقط برای بنده نیست کل سربازان وظیفه تیپ ۱۸۱ این پروسه ۱۲ ماه رو برای دریافت کارت پایان خدمتشون باید بگذرونن.با تشکر و درود خدمت ارتش انقلابی ?
آمار حاضر به خدمت درصورتی که ماه به ماه نمی آیند برای آنها.روحیه خدمتی بعد از این همه سال با دیدن این همه پارتی بازی و همشهری بازی بسیار پایین آمده.از نظر مالی و حقوقی هم در سختی هستم ولی برای همه هست.لطفا پیگیری کنید چرا درون یگان هوانیروز کرمان بایدپرسنل سرویس فرودگاهی اینطور خدمت کنند.کلا یگان با امار پنجاه نفر صبح ها ساعت 6/30فقط به اندازه انگشتان دست در یگان هستند.بخدا از بس حرص میزنیم ما چند نفر پیر شدیم.نفر از دوازده سال خدمت به اینور شیفت نداده درصورتی که ما هفته ای دو روز شیفت میمونیم.این زیراب زنی نیست.اگر کار انها به ما نمی افتاد مشکلی نبود.با سپاس پیگیر باشید.چون بازرسی اینجا پیگیری نمیکند.فقط میگویند آرامش
این چه آرامشی هست که برای ما نیست چون باید بخاطر اونها زندگیمون جنگ اعصاب باشه.با سپاس