گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آن ۱:۲۰ لعنتی؛

ساعت یک و بیست دقیقه بامداد به وقت ترور

دقیقا یک سال قبل بود که خبری تلخ جهان را تکان داد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دقیقا ۳۶۵ روز قبل بود که در سیزدهمین روز از زمستان سال ۹۸ خبری تلخ همه دنیا را در شوک فرو برد؛ خبری که هنوز هم باور آن سخت است و طاقت‌فرسا؛ خبر این بود: در حمله موشک‌های لیزری بالگردهای ارتش تروریستی آمریکا به فرودگاه بغداد که در ساعت "۱:۲۰ بامداد انجام شد، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) و تنی چند از یارانشان به شهادت رسیدند؛ خبری که باعث شد سه روز عزای عمومی در کشور برقرار شود. 

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

نکته جالب در انجام این ترور این بود که همه سیاستمداران آمریکایی از رئیس سنا تا رئیس مجلس نمایندگان و کلا هر کسی که مسئولیتی داشت اعلام کردند که ترامپ بدون هماهنگی با آنها دستور این عملیات تروریستی را صادر کرده و به نوعی خود را کنار کشیدند؛‌ مثلا پنتاگون در بیانیه‌ای با اعلام این که ترامپ دستور ترور این سردار ایرانی را صادر کرده بود، مدعی شد که این مقام ارشد ایرانی قصد حمله به دیپلمات‌های آمریکایی و دیگر نیرو‌های نظامی و منطقه‌ای را داشته است، این بهانه ها آورده می شد چون همه به این موضوع واقف بودند که ترامپ پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و خط قرمز محور مقاومت در منطقه را رد کرده است. آمریکایی ها باز هم نشان دادند که مرد جنگ رو در رو نیستند و فقط توانایی دارند از پشت بزنند. 

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

کابوس داعش

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بسیار برجسته در جبهه مقاومت و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود. هنگامی که خبر شهادت او در رسانه‌های اعلام شد شاید بسیاری از مردم هنوز باورشان نمی‌شد که چنین اتفاقی رخ داده است، او چهره درخشان و برجسته محور مقاومت به ویژه در دوران مبارزه با شجره خبیثه ملعونه داعش بود. این شهید بزرگوار توانست جبهه مقاومت را در سراسر جهان تشکیل دهد و به همین دلیل هم آمریکا و صهیونیست‌ها دست به این ترور وحشیانه زدند؛ زیرا هر چه نقش برای سوریه و عراق و لبنان و کل منطقه کشیده بودند؛ حاج قاسم ما پنبه کرده بود.

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کمک سردار شهید حاج حسین همدانی با تشکیل نیروهایی مانند جنبش النجباء و کتائب حزب الله و همچنین حشدالشعبی در عراق و گروه هایی نظیر بسیج مردمی سوریه و اتحاد آنها با مدافعان حرم از ایران و تیپ فاطمیون و زینبیون در مقابل داعش ایستادگی کرد. حتی روزهایی که داعش به پشت دروازه های کاخ ریاست جمهوری سوریه رسیده بود و هیچ کس فکر نمی کرد که دیگر امیدی به شکست داعش باشد؛ سردار سلیمانی به همراه مدافعان حرم ایستاد و مانع از گسترش و ظهور بیشتر داعش در منطقه غرب آسیا شد.

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

وقتی وزیر خارجه آمریکا دوست دارد سردار سلیمانی را ببیند

روزی که حاج  قاسم در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات‌ملک کرمان به دنیا آمد، دونالد ترامپ ده‌ساله در نیویورک برای هم‌کلاسی‌هایش رجز می‌خواند و فکر نمی‌کرد ۶۰ سال بعد کودکی از قنات‌ملک مقابلش بایستد و روزگارش را سیاه کند. شاید جالب باشد بدانید حاج قاسم آنقدر دوست‌داشتنی بود که مقام معظم رهبری عبای نماز شب خود را دادند تا حاج‌قاسم را با آن دفن کنند. فرمانده کل قوا با آن عبا چهارده سال نماز شب خواندند. این دومین عبای شب ایشان بود که شهیدی با آن دفن می‌شد. اولین بار سر شهادت حاج احمد کاظمی این گونه دفن شد.

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

دشمن شایسته لفظی است که «ژنرال پترائوس» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا و مدیر کل سابق سیا در مورد سرلشکر سلیمانی بکار می‌برد. باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا که دولتش نقش اول به وجود آمدن داعش بوده نیز در یکی از دیدارهایش با حیدرالعبادی نخست وزیر وقت عراق در سال  پیرامون سرلشکر سلیمانی گفت که او دشمن من است ولی من برای او احترام ويژه‌ای قائل هستم. جان کری وزیرخارجه سابق آمریکا هم در یکی از دیدارهایش با ظریف وزیرامورخارجه کشورمان، خطاب به او گفت که برای یکبارهم شده مایلم قاسم سلیمانی را از نزدیک ببینم.

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

او می‌خواهد شهید شود

در می ۲۰۱۷ اردیبهشت ۹۶ روزنامه لوموند فرانسه طی یک گزارشی در حالی که عکس در حال نماز خواندن سردار قاسم سلیمانی را به صورت بزرگ منتشر کرده بود، به تعریف و تمجید از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پرداخت و وی را «قوی‌ترین مرد خاورمیانه» و «چه‌گوآرای ایران» نامید. «او می‌خواهد شهید شود»؛ این عبارتی بود که در گزارش لوموند پیرامون «قاسم سلیمانی» به نقل از یک چهره رسانه‌ای داخل ایران آمد.

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

وقتی عین‌الاسد شخم زده می‌شود

اما این پایان بازی کثیفی که یانکی‌ها شروع کرده بودند نبود. بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ماه بود که روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد. شواهد و مستندات نشان می داد که موشک‌های بالستیک ذوالفقار و قیام سپاه پاسداران از سمت کرمانشاه و لرستان به سوی پایگاه عین‌الاسد شلیک شده‌اند. به گفته برخی منابع منطقه‌ای، نیرو‌های مقاومت اسلامی عراق نیز همزمان با حمله موشکی سپاه، راکت‌هایی را به سمت این پایگاه شلیک کرده‌اند.

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

عین الاسد یکی از ۱۴ پایگاه نظامی آمریکا در کشور عراق است که در راستای پروژه انتقام سخت از آمریکا مورد هدف قرار گرفت. پایگاه نظامی عین الاسد در واقع یک فرودگاه برای نیرو‌های نظامی است و به واسطه اینکه مسیر اصلی دسترسی نیرو‌های نظامی آمریکا از خارج عراق به داخل عراق و ارتباط با ۱۳ پایگاه نظامی آمریکا در عراق است، بسیار حائز اهمیت است.

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

این پایگاه یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۴هزار متر است که در ارتفاع ۱۸۸ متری از سطح دریا واقع شده‌است. این پایگاه در منطقه هیت واقع در استان عمدتا اهل سنت الانبار، حدود ۱۰۰ مایل (۱۶۰ کیلومتری) غرب بغداد و ۵ مایل (۸ کیلومتری) غرب روستای خان بغدادی قرار دارد. پایگاه عین الاسد در اصل قادسیه نام داشت که در پایان ۱۹۹۰ ساخته شد و از سال ۲۰۰۳ در اشغال آمریکایی‌ها قرار گرفت. این پایگاه بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در عراق و مهم‌ترین پایگاه ارتش آمریکا برای ترابری و تأمین سوخت است.

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

یکی برای همه؛ همه برای یکی

حاج قاسم سلیمانی یک عمر برای ملت و اعتقاداتش جنگید و در آخر هم برای همین ملت جانش را تقدیم کرد؛ درست زمانی که ما در کنار گرمای بخاری خوابیده بودیم، حاج قاسم را ناجوانمردانه زدند.  اما مردم قدرشناس کشورمان قهرمانان خود را به خوبی می‌شناسند. زمانی که پیکر حاج قاسم به میهن بازگشت؛‌ این بار ملت باید خودی نشان می داد و الحق و الانصاف هم که نشان داد. تاریخ گواه است که ملت قهرمان‌پرور ایران بزرگ‌ترین تشییع پیکر تاریخ بشریت را رقم زدند و نشان دادند که حاجی قصه ما تنها نیست. 

ساعت ۱:۲۰ به وقت ترور

رهبر معظم انقلاب بارها و بارها فرموده‌اند که خیلی وقت است که دوران بزن در رو تمام شده است، اگر دشمن یکی بزند ده تا می خورد. باید دید که این قمارباز تاجر مسلک که رئیس‌جمهور آمریکا بود و به تازگی از کاخ سفید هم بیرون انداخته شد چه زمانی پی خواهد برد که قمار بسیار خطرناکی انجام داده، ترامپ به واقع نشان داد که نه تنها دیپلمات خوبی نیست، بلکه قمارباز خوبی هم نیست که اگر بود بر روی خون سپهبد سلیمانی شرط نمی بست، شرطی که به نابودیش منجر خواهد شد؛ نابود‌ای که از درون خود آمریکا شروع شد و او را به یکی از روسای جمهور آمریکا تبدیل کرد که مردم خیلی زود و بعد از یک دوره چهار ساله فهمیدند که این کاره نیست و در مورد او اشتباه کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاشق حاج قاسم
۱۹:۲۶ ۱۶ دی ۱۳۹۹
انتقام حاج قاسم ، فقط و فقط تکه تکه شدن ترامپ خونخوار قماربازه ، عین الاسد و این چیزا مارو آروم نمیکنه ، فقط ترور ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۲۰:۳۴ ۱۵ دی ۱۳۹۹
منتظر انتقام از قاتلان سردارشهید رستم زمانه ایران .پهلوان حیدری ایران حاج قاسم سلیمانی هستیم.بغض در گلویمان مانده توان نفس کشیدن برایمان سخت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
اون انتقام وقت گل نی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۹
امریکا رو به نابودی ورشکستگی و افول
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۰۰:۰۹ ۱۴ دی ۱۳۹۹
و ای کاش من پیش مرگت میشدم . کاش کاش کاش سردار جانان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۳ دی ۱۳۹۹
همش دلم میخواد حاج قاسم برگرده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
و داغی که سرد نمی شود
#سردار_دلها
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
ای اهل حرم، میر و علمدار نیامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
زمان جنگ می گفتن اجازه نمی دهیم کسی یک وجب از خاک ما رو بگیره
الان سردار سلیمانی رو زدن انگار نه انگار هیچ عکس‌العملی نشان ندادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۳ دی ۱۳۹۹
با این هوای بسیار آلوده تهران و شهرهای بزرگ چه کنیم؟. از دست کرونا هم که دربریم، تنفس هوای بسیار آلوده ما رو خفه می کند. در شهرهای بزرگ، مدیران و شهرداران بی فکر به مردم تراکم فروختند و پول و نفس مردم رو گرفتند و به این جنایت ادامه می دهند. چرا هیچ کدام از بالانشین های کشور، فکر اساسی برای بحران بزرگ و همیشگی آلودگی هوا نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟. آیا لیاقت مردم ‌ایران این است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۳ دی ۱۳۹۹
اشک چشمهای ما در غمت خشک نخواهد شد چون که‌ راه تو و آرمان تو ادامه راه ابا عبدالله الحسین علیه السلام بود یاری و دفاع از مظلوم در هر جای اين عالم.
خوش به سعادتت حاجی_خالص برای خدا بودی خدا هم خوب خریدت_مهر و عشق تو رو در دل انسان ها انداخت طوری که‌ بدون تو دنیا تنگ و تاریک شده_عشقم حاج قاسم_جانم حاج قاسم_تمام زندگیم حاج قاسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
همه اش از حاج قاسم بگید تا ترامپ فکر نکنه همه چی تموم شد
ترامپ باید همیشه در ترس و وحشت باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
ساعت یک و بیست دقیقه بامداد به وقت ترور
ساعت یک و بیست دقیقه بامداد به وقت جنایت
جنایتی که تاریخ آن را از یاد نخواهد برد
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۱:۰۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
مرد میدان و عمل سردار سلیمانی خوشا به سعادتان که هم دنیایت آباد کردی وهم آخرتت روحت شاد یاد ونامت گرامی
Bulgaria
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۳ دی ۱۳۹۹
ترامپ الهی تکه تکه بشی.الهی جزغاله بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
درود بر ابر مرد میدان حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
چی میگید بابا مگه حاج قاسم رفته؟

بخدا قسم قاسم هنوز زندس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
یاد سردار دلها سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تا ابد در یادمان جاودانه و ماندگار خواهد ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ارتین
۱۹:۳۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
ای خدا قلبم بدرد میاد
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه
۱۹:۰۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
دلمان ارام نمی گیرد،بایک سیلی ارام نمیگیریم،گریه امان نمیدهدحاج قاسم ،دلمان تنگ تنگ تنگ شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
علمدارجبهه مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
انشاءالله ما هم بتوانیم راه سردار را ادامه دهیم و سردار عزیزمون شفاعتمون کنند که حرف وعملمون یکی باشه انشاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
رضا صادقی
۱۸:۰۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
ایرانم تسلیت حرفش روعمل میکرد حرفش حرف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
صحنه های تشییع حاج قاسم و ابومهدی المهندس و شهدای همراهشون عجب صحنه هایی است
واقعاً حیرت انگیزه
دمتون گرم مردم
Pakistan
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
من موندم اینهایی که به دلنوشته های عاشقای شهید سلیمانی منفی دادن جنس دین و مذهبشون چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۳ دی ۱۳۹۹
هرچی که هستن غیرت ایرانی را نمی دانن یعنی چی ،غیرت ایرانی یعنی عشاق سلیمانی بودن
Iran (Islamic Republic of)
عاشق سلیمانی
۱۹:۳۴ ۱۶ دی ۱۳۹۹
اینها همون مزدوران امریکا و اسرائیل هستند و داعشی ،اگر ایرانی بودند حتی اگر طاغوتی ، باز هم از کشته شدن هموطنشون بدست دژخیمان رژیم امریکا ناراحت میشدند ، ننگ بر این جانوران ،
حاج قاسم نه تنها به ایرانی و عراقی و سوری و یمنی ، بلکه به دنیا خدمت کرد در مبارزه با تروریست ، اگر حاج قاسم نبود، الان داعش در قلب اروپا سر میبرید ، حتی خود ترامپ هم به حاج قاسم مدیونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
تا زمانی که انتقام گرفته نشه و ترامپ وپمبئو نمیرن دل ما مردم ایران آرام نمیگیره
Germany
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
اي داغ بر دل نشسته
سوختيم و خاكستر شديم از اين داغ
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۷:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
از ساعت یک در شب سرد زمستانی
دلتنگ سرداریم آری بر سلیمانی
شب را سحر کردیم اما هیچ میدانی
برما چه ها بگذشت لیل القدر ظلمانی
دیری است در صبریم ما بر انتقام سخت
اکنون رسیده انتقام سخت طوفانی
ما مرد جنگیم از نهیب او نمی ترسیم
ما شیرها دربیشه داریم آی میدانی؟

ار ضربتی خوردیم باکی و هراسی نیست
ده ضربه ها خواهیم زد بر راس شیطانی
این قوم نامرد و زبون و مفلس صهیون
صد ضربه خواهد خورد از شیران ایرانی
ما رهروان خون سرخ ظهر عاشوریم
با حضرت مهدی است این مرد خراسانی
)مولای ما مهدی و یار او خراسانی)
ما سالها از قوم صهیون کینه ها داریم
این کینه با نابودیش گردد به پایانی
امروز کفتاران زهرسو حمله آورده اند
احزاب شیطانی علیه حزب رحمانی
آری سگان و روبهان پیوسته اند امروز
بینند فردا آن نهیب و خشم اصلانی
ای وای از آن روزی که مولا میدهد فرمان
جانها فدای این چنین دستور و فرمانی

ما وارثان حیدر و شیر خداوندیم
جان های ما در راه او میگردد ارزانی

داریم خرمشهرها در پیش و باید رفت
آزاد گردد مرکز صهیون و سفیانی
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۷:۱۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
خداحافظ ...ای سردار دلها ...
تا ابد جاودانه شدی .
Germany
یافا
۱۷:۰۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
اهواز که واسه مراسم تشعییعت اومدم,تقریبا تا آخر مراسم موندم بلکه تابوت نورانیت رو ببینم ولی از بس شلوغ بود تابوت رو کلا نقطه ای که من بودم نیاوردن آخر مراسم بود و ما مجبور بودیم برگردیم دزفول,سوار ماشین شدیم و رو به کوچه رو به روی حسینه که رسیدیم گریم گرفت و تو دلم بهت گفتم من واسه خداحافظی و طلب شفاعت از شما اومده بودم من مهمانت بودم ولی به پیشواز مهمانت نیومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۴ دی ۱۳۹۹
چقدر جالبه که تو تهران هم در سیل جمعیت موفق نشدم پیکرپاک سردار رو ببینم ودلم گرفت جملات شما رو تکرار کردم ،دقت کردین همه داغدیده های سردار چه حال مشابهی دارند؟ این عزتی که خداوند نصیب سردار کرد هدیه اخلاصش بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
امریکا رو به نابودی است
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۵۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
چراعکس ویادشهیدومستشارماشهیدحاج حسین همدانی اولین مستشارشهیدکه دنیاودشمنان خوشحالی کرون رایاعکس شهیدسلیمانی وابوالمهندس نزدن یک یادی ازهم ازاین فرمانده ارشدنترس میشد همدان .عکس این دورفیق وهمرزم رادرخیابنهازدن استان همدان ولی ایکاش نامی هم برده مطشد حاج حسین همدانی زوحت شاد.حاج قاسم ها‌ابومهندس ها برای ناراحتی بیشتردشمن پیشنهاددادم اینکارمیشد پوسترشهیدان وفرماندهان مقاومت این سه تن بودن درعراق سوریه ومنطقه.
-
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
سردار دلها ما را هم شفاعت کن . شادی روحش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۵:۳۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
فقط یک کلام سال قبل حاج قاسم ترور شد شما چیکار کرده اید با آمریکا تاحالا که سالش هست؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
والا فقط میگین.ما همچنان منتظریم ک حداقل یک ذره از انتقام گرفته بشه ک دلمون یکم خنک بشه وب عد منتظر اون انتقام اصلی باشیم.وگرنه زخمی شدن چن تا سرباز آمریکایی
چیزی نیست ک مارو آروم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
ترامپ ملعون منتظر انتقام باش ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۳ دی ۱۳۹۹
پس چی شد این انتقام سخت؟ یک سال از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گذشت . یک سال کم نیست . ما منتظر انتقام سخت سپاه پاسداران از مسببان شهادت حاج قاسم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
بغضی که در سینه دوستداران سرادار عزیزمان هست بالاخره عاملان را نابود خواهد کرد. مطمئنم ترامپ به دست یکی از نیروهای شجاع مقاومت به درک واصل خواهد شد آن موقع هست که جهانیان خواهند فهمید با ایران آنطور که شایسته هست رفتار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا کمالی
۱۳:۱۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
ایران و ایرانی به فدای ره اسلام
سلمان و سلیمانی به فدای ره اسلام
شهادتت مبارک سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
کاش این همه پارتی بازی نبود
سردار خسته شدیم خودت شاهدی با من جوان چکار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
لعنت خدا بر آمران و عاملان شهادت سردار جهان حاج قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جکول
۱۲:۲۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
شهید سلیمانی آرزوی شهادت داشت
موافق نیستم آن یک و بیست دقیقه لعنتی باشد
چون بهترین مرگ، شهادت است
و به شهادت رسید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
اللهم الرزقنا الشهادت فی سبیلک
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۱۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
دلم برای سردار خیلی تنگه به بچه هام آموخته ام که راه سردار ادامه دارد مرگ بر قاتلین سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
سردار عزیز وقتی مسئولان فقط حرف انتقام میزنن و نمیتونن کاری کنن، الآن درک میکنم که جات چقدر خالیه...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۰۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
#«سوگند به خون سلیمانی» (قسماً بدماء سليماني) که انتقام سختی و سنگین و خشن و شدید و نابود کننده و خار و ذلیل کننده و تمام کننده و غیر قابل جبران در انتظارتان است ای شیاطین بزرگ و کوچک و همپیمانانتان در منطقه سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۰:۴۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
حاج قاسم به معنای واقعی همه ی افکارش خدایی بود. به زبانی ساده تر از این دنیا دل کنده بود. چهره و رفتارش اینو به راحتی نشون میداد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
انتقام سخت. ما منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیم
۱۰:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
شادی روح حاج قاسم سلیمانی
ثمره انقلاب اسلامی امام خمینی صلوات
این است انقلاب اسلامی که می پرواند حاج قاسمی که در تاریخ و جغرافیای زمانه در بین انسانهای عادی بی نظیر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
یکبار هم به مشرق گفتم من عاشق حاج قاسم هستم یک هفته قبل شهادتشون ایشون رو در بهشت دیدم همان دست با انگشترش روی شانه من بود و وقتی شهید شد انقدر بغز وحشتناک گرفت و گریه کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
لعنت بر اون صبح نحس که تلخ ترین خبر زندگیم‌رو شنیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
قبل از شهادت، شهید زنده خوانده شدی و امروز...
من زنده تر از تو را در این روزگار ندیده ام...
# سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
یکسال گذشت و هنوز ما نفهمیدیم چه کس یا کسانی از داخل و یا خارج کشور گزارش مکانی حاج قاسم عزیز را به دشمن داد قبل از انتقام از آمریکا اول باید دادگاه علنی این افراد برگزار بشود همه ملت خواهان مشخص شدن و مکافات عاملین هستند ان شاء ا...
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۰۹:۵۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
بهترین قوی ترین ژنرال خاورمیانه رو میفرستین تو عراق اینم میشه نتیجش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
روحش شاد و یادش گرامی
همه ایران مدیون رشادت های تو هستند حاجی
چه بخواهند قبول کنند و چه قبول نکن
ما رو دعا بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا
Netherlands
امیر
۰۹:۴۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
فقط منتظر لحظه ای هستم که شما اعلام کنید این آمریکایی به درک واصل شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
کجایی ببینی این دولت مردان با ادعا خونمونو تو شیشه کردن وبه حرف ما مردم اهمیت نمیدن این از بورسمون این از مسکن این از خودرو طلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
جات خیلی خالیه حاج قاسم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
امروز همه حاج قاسمند
Iran (Islamic Republic of)
mahyar
۰۹:۱۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
چقدر آدمهای کثیفی هستن بعضی ها که به کامنتها منفی میدن!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۲:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
دقیقاااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
هر کی یه عقیده داره پس لطفا توهین نکن شاید بعضی هاشون با اکانت فکی از خارج منفی الکی میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
مالک اشتر زمان انتقامت سخت خواهیم گرفت از این کور دلان ...حالا حلا باید از ترس نخوابن..به گفته سردار قاانی توسط یکی از خودتان ودر کشور خودتان به درک واصل میشوی انشا...
Iran (Islamic Republic of)
سرباز حاج قاسم
۰۹:۱۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۵۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
روحش شاد نامش همیشه جاویدان.اولین سالگرد فزند دلیر شجاع رهبری وملتهای دلسوخته وایرانی تسلیت ترامپ قمار باز با این کارش قبر خودش رو کند وبه اتش جهنم که حقش هست نزدیکتر شد وسردار سلیمانی سردار دلها شد وبه عرش خدا پیوست این ماندن وان رفتن فرقش زمین تا اسمان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
اگه خودش بود قبل از طلوع آفتاب انتقام گرفته بود لعنت ب ترامپ قاتل سردار عزیزم بعد تو هیچ چیزی دوس داشتنی نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
روحش شاد فرمانده ی عزیز و دوست داشتنی مردمی ،یادت تا ابد در دلها است و راهت پاینده است
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۸:۲۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
مرد میدان و عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
روحت شاد سردار همیشه درقلبها می مانی
Iran (Islamic Republic of)
هادي
۰۸:۰۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
روحش شاد مرد بي ادعا يادش گرامي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
چقد دلتنگتیم سردار عزیزم. کاش بیشتر قدر شمارو میدونستیم. چقد زود شمارو از دست دادیم. برایمان دعا کنین سردار عزیز که سخت محتاج به دعای شماییم.
برای شادی روحشان صلوات بفرستیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۷:۳۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
روحت شاد و نامت ماندگار ای مرد میدان و مرد عمل
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۶:۱۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
روحش شاد مرد بی ادعا...دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
و ماییم و سینه ای سوخته که داغ غم سردار دلها را تا همیشه با خود دارد .امان از دلتنگی امان از درد فراق
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۰۴:۵۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
چقدر دلمان برای لبخند روی لبتان تنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
سربازحاج قاسم
۰۴:۴۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
سردارم باشهادتت دل ما را شکستی وبه یاران شهیدت پیوستی سردارم علمدارکربلا ای یار رهبرم سیدعلی داغت تا ابد در قلب ما می ماند، وما باشما عهدوپیمان می‌بندیم تازنده ایم لحظه ای آقا راتنها نگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
داغ دل تازه شد سردار قهرمانم
امشب هم باز خواب از چشمانمان گریزان است ،جایش را بغض و آه دل و چشمان خیس و گریان گرفته است . آتشی بر جان ودل است که با هیچ چیزی نمیتوان خاموشش کرد ونبودت هرلحظه و دقیقه آن را بیشتر شعله ور میکند .....جاناها در فراق تو میسوزند .
سردار تا ابد زنده در جان ویاد دلهایمان سردار قهرمانمان حاج قاسم سلیمانی روحت شاد ویادت گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا قاسمی
۰۲:۴۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
بسم الله القاصم الجبارین.
شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان(عج) و رهبر انقلاب و شما مردم عزیز تسلیت عرض می نماییم یادمان باشد که ما در خواب ناز بودیم که او مظلومانه از میان ما رفت.
اللّٰهُمَّ إِنَّا لَانَعْلَمُ مِنْهم إِلّا خَیْراً وَأَنْتَ أَعْلَمُ بِهم مِنَّا
[خداوندا ما جز نیکی از آن‌ها چیزی نمی‌دانیم و تو نسبت به آن‌ها داناتری]
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
یک سال گذشت اما هنوز داغ سردار تازه هست ... دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نشد ، #ما_ملت_امام_حسینیم
Iran (Islamic Republic of)
فدایی اسلام
۰۱:۵۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
آه و صد آه ازین لحظه و داغ جگرسوز ...تا ظهور موعود این داغ فراق سرد شدنی نیست... آیا التماس خدا کنیم دوباره نزد ما بر میگردی هیهات ... سوختیم و سوختیم وسوختیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
تلخ ترین اتفاق زندگیم بود،امشب خوابم نمیبره وسخت بی قرارم ،به یاد داغی که یکسال براش اشک ریختم،سردار شفاعتمون کن
در حقمون دعا کن در حق نسلمون دعاکن که سربازانی ولایتمدار وسلیمانی باشندانشاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
مامنتظر انتقام بزرگ ونهایی از عاملان ترور سردارمون هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
سردار سلام ما را به اهل بیت ع برسان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۴۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
خدایا به حق همین شهدا
اسم منم جز ءشون قرار بده.... و توفیق بده سربازی-امام زمان رو دریغ ازمون نکن...
.
دلتنگتیم حاج قاسم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۳ دی ۱۳۹۹
سردار مراقب ما باش دلمان برای خنده هایت تنگ شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
تا زمانی که انتقام خون سردار آنگونه که شایسته اوست گرفته نشود اشکهای ما جاری هست.
خدا ترامپ قمار باز را در همین دنیا و در جلو چشم همه مردم جهان خوار و ذلیل کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
یاد و خاطره ی سردار هیچ وقت از دل ها پاک نخواهد شد
شفیع ما باش و ما را دعا کن ای سرباز بی ادعای وطن
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۰۱:۳۹ ۱۳ دی ۱۳۹۹
شهادت مبارک سردار ولی دله یه ملت اتیش گرفت وهنوز هم آروم نشده خداحافظ سردار.
Iran (Islamic Republic of)
گچسارانی
۰۱:۳۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
قاتلین شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را خدا لعنت کند، بزرگ مردی از پیش ما رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۵۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
خدا قاتلین سردار بررگ رو لعنت کنه، انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
انشاالله کرونا تموم شده سال دیگه همین موقع گلزار شهدای کرمان باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
انشاءالله
آخرین اخبار