نصیرزاده: برای سالم سازی باشگاه‌های بدنسازی برنامه مدونی داریم

رئیس جدید فدراسیون بدنسازی درباره مجمع انتخاباتی این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالهدی نصیرزاده رئیس جدید فدراسیون بدنسازی در خصوص شرایط و برنامه‌های فدراسیون بدنسازی اظهارداشت: در رشته بدنسازی بیش از ۲۰ هزار باشگاه ورزشی در سراسر کشور فعال هستند. یکی از مشکلاتی که فدراسیون بدنسازی با آن مواجه است بحث مواد نیروزا است.

نصیرزاده ادامه داد: برنامه مدونی جهت سالم سازی باشگاه‌های بدنسازی داریم که اولین آن هم آموزش و تغییر نگرش بدنسازان در خصوص مواد نیروزا است، کی دیگر از چالش‌های ما تعدد فدراسیون‌ها در رشته پرورش اندام است. برنامه دیگر ما سازماندهی اعزام‌های برون مرزی است تا دیگر شاهد اعزام تیم ملی بدنسازی و پاورلیفتینگ ایران به مسابقات بین المللی بدون اطلاع فدراسیون نباشیم. در اولین فرصت جلسه‌ای در خصوص اینکه با کدام فدراسیون‌های بین المللی همکاری کنیم برگزار خواهیم کرد.

رئیس جدید فدراسیون بدنسازی در خصوص نقش فدراسیون بدنسازی در مقابله با مکمل‌های غیر مجاز عنوان کرد: این چالش تنها مختص فدراسیون بدنسازی نیست. وزارت ورزش، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باید دست به دست هم بدهند تا این چالش را حل کنند.

نصیرزاده عنوان کرد: من تا لحظه آخر نمی‌دانستم که انتخاب شده ام و تنها در انتخاب ناظر فضایی ایجاد شد که عده‌ای فکر کردند من برنده می‌شوم.

نصیرزاده در پایان اظهار داشت: به محض ابلاغ مسئولیت از سوی وزارت ورزش و بعد از مراسم تودیع و معارفه، جلساتی را با پیشکسوتان برگزار کرده و از نظرات ارزشمند آن‌ها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.