شکوری: هواداران پرسپولیس مرز‌های هواداری در فوتبال را جا به جا کرده اند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در جمع اصحاب رسانه، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در نشست خبری عصر امروز خود عنوان کرد: ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، سالگرد شهید سلیمانی و درگذشت آیت‌الله مصباح را تسلیت می‌گویم. از رسانه‌ها که همراه ما بوده‌اند، تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران که در مدت حضورمان در رقابت های آسیایی، مرز‌های هواداری را جا به جا کرده‌اند، سپاسگزارم. اتفاقاتی را شاهد بودیم که شاید تا به حال در فوتبال ما رقم نخورده بودند.

وی ادامه داد: هوادارانمان به گونه‌ای رفتار کردند که این فرهنگ در آینده و در بحث هواداری خیلی به ما کمک خواهد کرد.

کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا هم شایسته است

شکوری گفت: در کنار آن کار‌های خیرخواهانه را نیز با قدرت انجام دادند که بسیار به ما کمک کرد. ما فینال آسیا را در پیش داشتیم که یک بازی بسیار بزرگ بود. شاید این اتفاق در آینده کمتر برای فوتبال ما رقم بخورد که یک تیم از کشورمان با شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، چالش های اقتصادی و دیگر مسائل بتواند در فینال حاضر شود. امیدواریم در سال‌های آینده، اگر تیمی از کشورمان به فینال رفت بتواند به مقام قهرمانی برسد، اما کسب عنوان نایب قهرمانی هم شایسته است؛ اما سطح توقع هواداران از تیم ما به قدری بالا رفته است که فقط به قهرمانی راضی می‌شدند. این نشان می‌دهد تیم ما بسیار پرقدرت شده و این توقع بسیار به جا است. امیدواریم در آینده بتوانیم پرقدرت‌تر در این مسابقات حاضر شویم و بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

با تمام مشکلات و کم و کاستی‌ها توانستیم آرامش را به تیم تزریق کنیم

شکوری در مورد اقدامات باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌های خارجی خود عنوان کرد: همان طور که می‌دانید، زمانی که ما وارد باشگاه شدیم، شرایط خوب نبود. سعی کردیم با مدیریت سمیعی، آرامش را به تیم تزریق کنیم که فکر می‌کنم در این امر و در ۲ ماه گذشته توانسته‌ایم موفق باشیم. با تمام مشکلات و کم و کاستی‌ها توانستیم آرامش را به تیم تزریق کنیم و با ثبات عازم فینال لیگ قهرمانان آسیا شویم.

باشگاه النصر عربستان همچنان پیگیر شکایت خود از  پرسپولیس است

وی افزود: ما باشگاه النصر را مقابل خودمان داشتیم که همچنان هم پیگیر موضوع شکایت است. الان هم که بازی تمام شده است، دست بردار نیست. حتی تا صبح بازی، النصر به دنبال دستور موقت بود. پروسه زمان بر و انرژی بری بود. واقعا شرایط خیلی سختی را برای ما رقم زده بودند. هر لحظه منتظر خبری بودیم که اقدام کنیم. خداراشکر چالش النصر به خوبی پشت سر گذاشته شد.


بیشتر بخوانید


شکوری ادامه داد: قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی تیم را به عنوان تنها مربی ایرانی که توانسته طی ۱۰ سال گذشته با یک تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود را تمدید کرده ایم. همچنین با تمامی دستیاران او و تمام بازیکنان تاثیرگذار تیم نیز توانستیم تمدید قرارداد کنیم و این حرکت و تمدید قرارداد با بازیکنان ادامه خواهد داشت.

شکوری گفت: زمانی که وارد باشگاه شدیم، مشکل لباس‌های تیم را داشتیم و سعی کردیم در سریعترین زمان این مشکل را حل کنیم. برای نیم فصل دوم طراحی یک پیراهن واقعی را داریم که هم برای لباس و هم برای گرمکن و هم تمامی اقلام مورد استفاده تیم باشد. سعی کرده ایم از نظر پشتیبانی و تجهیزات بهترین شرایط را برای تیم آماده کنیم. فکر می‌کنم تیم با شرایط بسیار حرفه‌ای وارد دوحه شد. پرواز اختصاصی به قطر داشتیم، که شأن باشگاه پرسپولیس بود. همچنین زمین‌های تمرینی مهیا کردیم. الان تیم ما در ۲ زمین ورزشگاه شهید کاظمی و پژوهشگاه نفت که در اختیار ما است، تمرین می‌کند.

نگاه فدراسیون فوتبال به دیدار فینال آسیا، ملی بود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در هفته آخر تمرینات قبل از اعزام به دوحه توانستیم از کمپ تیم‌های ملی استفاده کنیم که باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که همراهی خیلی خوبی با ما داشتند و به این بازی به عنوان بازی ملی نگاه می‌کردند. بحث مهمی که در این مدت انجام شد و زیاد در موردش صحبت نشد، تهیه و واریز مبلغی بود که جا دارد از سمیعی تشکر کنیم.

سعی کرده ایم اولین پولی که وارد باشگاه می‌شود را خرج قرارداد‌های گذشته بازیکنان کنیم

او ادامه داد: من بازیکن بوده ام و با توجه به این که در فضای مجازی فعال هستم، کاملا می‌دانم بازیکن و هوادار چه می‌خواهند. سعی کرده ایم اولین پولی که وارد باشگاه می‌شود را خرج قرارداد‌های گذشته بازیکنان کنیم. خودم به عنوان بازیکن همیشه درگیر این موضوع بودم که یک بازیکن همیشه ذهنش درگیر پول سال‌های قبل خود است. آیا آپشن‌هایی که در قرارداد وجود دارند را می‌گیرم یا نمی‌گیرم؟ در همین باشگاه داشتیم که ۲، سه سال از قرارداد‌ها یا آپشن‌ها باقی مانده بود و متاسفانه نمی‌توانستند این پول را پرداخت کنند.

شکوری تصریح کرد: ما سعی کردیم سال گذشته را کاملا با بازیکنان تسویه کنیم تا هیچ دغدغه فکری نداشته باشند. درصدی هم از مبلغ قرارداد جدید را تزریق کردیم که اتفاق خوب و مثبتی بود. فکر می‌کنم اگر از بازیکنان سوال کنید، قطعا در مورد این موضوع نظرشان را می‌گویند. فکر می‌کنم با این شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا و تحریم‌هایی که باعث شده است بحث حمایت مالی با مشکل مواجه شود. صفر تا صد قرارداد باشگاه پرسپولیس در اختیار کارگزار است.

خداراشکر سمیعی توانست پیش از فینال آسیا مبلغ خوبی را به تیم تزریق کند

شکوری گفت: زمانی که وارد باشگاه شدیم کارگزار به تمام تعهدات خودش عمل کرده بود و یک هزارتومانی و یک ریالی از هیچ جایی نمی‌توانستیم کمک دریافت کنیم. نه از حامی مالی روی پیراهن، نه از کارگزار و نه از هیچ فضای تبلیغاتی دیگری نمی‌توانستیم درآمدزایی داشته باشیم. خداراشکر سمیعی توانست مبلغ خوبی را به تیم تزریق کند که قبل از اعزام مشکلی نداشته باشیم و همه بازیکنان و کادرفنی با روحیه مناسب برای فینال آسیا آماده شوند.

امیدوارم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای مورد نظر ما را در پرونده شکایت از شجاع خلیل زاده صادر کند

شکوری درباره پیگیری نشدن پرونده‌هایی مانند شجاع خلیل زاده، استوکس، شکایت از الاهلی عربستان برای عقد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ و پرونده برخی حامیان مالی عنوان کرد: در پرونده خلیل زاده با توجه به این که قرارداد بین یک تیم ایرانی با بازیکن ایرانی منعقد شده است را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خودمان فرستادیم که رای اعلام شد و پیگیری مجدد را در کمیته استیناف انجام خواهیم داد. امیدوارم رای مورد نظر را صادر کنند تا بتوانیم پرونده را در اتاق حل اختلاف فیفا پیگیری کنیم. این خواسته تمام هواداران باشگاه پرسپولیس است و ما هم این جا هستیم تا خواسته تمام هواداران را برآورده کنیم.

از باشگاه الریان قطر شکایت می کنیم

او افزود: می‌خواهیم از باشگاه الریان شکایت کنیم که تیم حقوقی باشگاه این کار را انجام می‌دهد. استوکس هم این شرایط را دارد و به زودی علیه وی در فیفا طرح دعوا می‌کنیم. برای تبلیغات محیطی، بلیت فروشی و برخی کارگزار‌ها طلب‌هایی داریم که همین امروز برای یک مورد رای آن صادر شده است و می‌خواهیم این پول را به حساب باشگاه بیاوریم، اما شفاف اعلام کردن این پرونده مسائل حقوقی دارد که سبب می‌شود دست به عصا حرکت کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درباره دریافت حق بلیت فروشی و تبلیغات محیطی مکاتباتی با سازمان لیگ انجام داده ایم که تمام اسناد موجود هستند. درباره صورت حساب و تراز‌ها با سازمان لیگ مکاتبه کرده ایم، اما پاسخی که می‌دهند بدهکاری پرسپولیس است که برای ما جای سوال دارد. در حال حاضر تلاش ما رفع این موضوع است و باید پول تبلیغات محیطی و بلیت فروشی را بگیریم، اما کسورات قانونی و حق حضور بازیکنان در لیگ و ایفمارک وجود دارد که سازمان لیگ این مبلغ را به علاوه جرایم انضباطی کسر می‌کند.

با بیشترین هوادار درآمدزایی خودمان را داریم

شکوری ادامه داد: مسئله این است که ما ۴ دوره قهرمان لیگ بوده ام و با بیشترین هوادار درآمدزایی خودمان را داریم؛ اگر تراز مان منفی باشد حساب سایر باشگاه‌ها چگونه می‌شود؟ اما سعی داریم این مسائل را پیگیری کنیم تا حق واقعی پرسپولیس پایمال نشود.

طلبم را به پرسپولیس بخشیده ام

او درباره طلب ۸۰ میلیونی خود از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در رابطه با طلب خودم باید بگویم نه تنها من بلکه خیلی از بازیکنان ایرانی شاید طلب داشته باشند، اما با توجه به عشق خودم به این پیراهن و باشگاه شکایتی نکرده ام. از سال ۸۸ تا ۹۰ مبلغ ۸۰ میلیون طلب دارم که هر موقع خواستم پیگیری کنم، موضوعی پیش آمد. این مبلغ را بخشیدم و امیدوارم سایر دوستان هم مثل من با توجه به مشکلات مالی باشگاه از این پول بگذرند تا شرایط مالی باشگاه به ثبات برسد.

درخواستی را به کنفدراسیون ارسال کرده ایم تا هزینه‌هایمان و پول باقی مانده را حساب کند

شکوری درباره میزان مطالبات باشگاه پرسپولیس در فیفا و AFC گفت: با توجه به پروند‌های بین المللی که داشته ایم در فیفا پولی نداریم، اما در AFC وجوهی داریم. برای دریافت پاداش‌هایمان باید مراحل اداری طی شوند. ابتدا هزینه‌هایی مانند جرائم انضباطی، اسکان، برگزاری مسابقات باید از حسابمان کسر شوند. حدود ۲ هفته قبل درخواستی را به کنفدراسیون ارسال کرده ایم تا هزینه‌هایمان و پول باقی مانده را حساب کند.

او ادامه داد: همچنین پیگیر دریافت مبالغ باقی مانده هستیم، اما شرایط سیاسی و تحریمی بسیار سخت‌تر از سال‌های قبل شده است، اما به محض اعلام پاداش باقی مانده به صورت شفاف این موضوع و البته نحوه هزینه کرد را هم به تمام مردم و هواداران اطلاع رسانی خواهیم کرد.

درست یا غلط بشار از پرسپولیس جدا شد

معاون باشگاه پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن و اختلاف بین کادرفنی و هیئت مدیره توضیح داد: قرارداد بشار با پرسپولیس در اردیبهشت تمام شد که باشگاه آن را تمدید کرد. همان گونه که حمید مطهری گفت، تیم ما با یک نفر سنجیده نمی‌شود و روی شرایط تیمی تاکید داریم. به هر حال این اتفاق درست یا غلط افتاد و بشار جدا شد، اما باید با داشته‌هایمان که قوی هستند و با همان‌ها در فینال آسیا حاضر شدیم، ادامه بدهیم و باید تمرکز خود را روی همین بازیکنان که در اختیار داریم بگذاریم.

تا نیم فصل نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم

شکوری عنوان کرد: تا نیم فصل نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم، زیرا بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات کشورمان وجود ندارد و باید تا نیم فصل با همین بازیکنان که بسیار خوب و توانمند هستند کار را جلو ببریم. همین الان با ۳ بازی کمتر جزء مدعیان هستیم و قطعا امسال هم مدعی قهرمانی خواهیم بود. ادامه این بحث‌ها به تیم ما کمکی نمی‌کند. مدیریت کادرفنی و بازیکنان با تمام توان به دنبال نتیجه گیری هستند و در کنار هم با قدرت به کارمان ادامه داده و با تمام توان از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

باید با همین داشته‌ها کار را ادامه دهیم

وی درباره این که شنیده می‌شود نامه جدایی بشار به امضای جعفر سمیعی رسیده است، توضیح داد: این اتفاق قبل از مستقر شدن تیم مدیریتی جدید در باشگاه رقم خورد. نمی‌دانم سمیعی از محتوای نامه اطلاع داشته است یا خیر، اما با توجه به سمت او در وزارت ورزش و جوانان اطلاع یافتن از این موضوع پیچیده نیست. در حال حاضر کاری نمی‌توان انجام داد. بازهم می‌گویم باید با همین داشته‌ها کار را ادامه دهیم.

باشگاه از کادرفنی حمایت می کند

شکوری در ارتباط با حمایت از یحیی گل محمدی سرمربی این تیم عنوان کرد: کادر فنی ما طی ۱۰ سال اخیر به عنوان کادر ایرانی توانسته تیم را به فینال آسیا برساند و برای چهارمین دوره تیم را قهرمان کند. آن‌هایی که فنی و فوتبالی هستند می‌دانند برای این که در چهارمین دوره بخواهید قهرمان شوید، کارتان بسیار سخت است. کادرفنی ما بسیار با دانش، باشخصیت و توانمند است. باشگاه و مدیران آن در کنار هواداران کاملا از کادرفنی حمایت می‌کنیم و به آن کاملا اعتقاد داریم.

شکوری درباره نتایج این تیم در بازی‌های اخیر خود گفت: مباحثی که مطرح می‌شوند حاشیه‌ای هستند. تیم ما ۶ بازی را انجام داده و همچنان بدون باخت در جدول لیگ هستیم. هیچ اتفاقی برای تیم ما نیفتاده است. آن‌هایی که فوتبالی و کارشناس هستند می‌دانند زمانی که شما با آن شرایط فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهید در حالی که می‌توانستید قهرمان شوید، اما روی اتفاقات و ۲ پنالتی گل خوردیم، این طبیعی است که تیم از نظر روحی دچار مشکل شود.

طلب شستا از فدراسیون مبلغ مشخصی است که دارایی‌های فدراسیون کفاف آن را می‌دهد

شکوری در خصوص موضوع توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و ساختمان باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تعجب می‌کنم که به چه دلیل این اتفاق برای باشگاه پرسپولیس افتاده است. من در فدراسیون فوتبال سمت داشتم و کاملا روی دارایی‌های فدراسیون اشراف دارم. فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال آن قدر دارایی دارد که بحث به ساختمان باشگاه پرسپولیس نرسد. طبق اطلاعاتی هم که دارم طلب شستا از فدراسیون مبلغ مشخصی است که دارایی‌های فدراسیون کفاف آن را می‌دهد.

وی افزود: در مورد ساختمان فدراسیون شاید سبب خیر شد که من و دیگر مدیران ورزش و بخش‌های دیگر کشور به این فکر بیفتند که این ساختمانی که ما در آن قرار داریم و در شأن باشگاه پرسپولیس هم نیست، یک بار برای همیشه این اتفاق بیفتد و سند آن به نام باشگاه پرسپولیس بخورد. البته سند باشگاه پرسپولیس را امروز توانستم به دست بیاورم.

او گفت: باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته بخشی از مبلغ ساختمان را پرداخت کرده است و نصف باقی مانده با تعاملی که صورت می‌گیرد پرداخت خواهد شد.

شکوری در خصوص ورزشگاه‌های در اختیار تیم پرسپولیس است عنوان کرد: اقدامات مثبتی طی چندماه گذشته انجام شده است. ما اکنون ورزشگاه مجهزی به نام درفشی فر داریم. یک ورزشگاه بسیار خوب به نام شهدای گمنام داریم. امیدواریم در مرحله بعدی ورزشگاه شهید کاظمی که مراحل اداری آن در حال طی شدن است، به نام باشگاه بخورد و یک کار ماندگار برای پرسپولیس صورت بگیرد و طی سالیان آینده یک کمپ تمرینی خوب برای تیم‌های پایه و تیم بزرگسالان داشته باشیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم کسب ۲ تساوی در این مدت نتیجه بدی نبوده، درست است که می‌توانستیم از این ۲ بازی حداقل ۴ امتیاز کسب کنیم، ولی یک تساوی که به گفته کادرفنی نیمه دوم زیاد خوب نبودیم، می‌شد ۴ امتیاز کسب شود. ولی باشگاه با تمام توان و قدرت از گل محمدی و کادر او حمایت می‌کند. هیچ بحثی در مورد مواردی که گفته می‌شود نداریم. تمام تلاشمان این است که بهترین شرایط را برای کادرفنی ایجاد کنیم. شاید در طول چندسال گذشته چنین ارتباط صمیمانه‌ای بین مدیریت باشگاه و کادرفنی وجود نداشته است.

شکوری درباره این که شنیده می‌شود مدیریت سابق و فعلی برای پرداخت طلب بازیکنان و برانکو مبلغی را قرض کرده اند، گفت: تمامی فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس با یک مبلغ مشخص در اختیار کارگزار قرار دارد که این مبلغ قبل از دوران مدیریت جدید پرداخت شده است. مبلغی را برای پرداخت طلب برانکو قرض گرفتند، اما من نام مبلغی که مدیریت فعلی برای پرداخت طلب بازیکنان تامین کرده در حال حاضر قرض نمی‌گذارم و می‌خواهیم این مبلغ را برای تیم درآمدزایی کنیم.

وی افزود: قبل از اعزام تیم بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. امیدواریم اتفاق‌ها و مسایل مربوط به باشگاه از فضای تبلیغاتی و مجازی رصد شوند تا بتوان از این طریق برای باشگاه درآمدزایی کرد.

شکوری درباره بازگشت برخی بازیکنان مثل ترابی و علیپور توضیح داد: در هفته ششم لیگ هستیم و اگر همین الان بازیکنی را جذب کنیم با توجه به این که در تیم دیگری بازی کرده اند تا نیم فصل نمی‌توانند برای ما بازی کنند. من سابقه بازیگری داشته و شخصا با برخی نفراتی که از تیم جدا شده اند در ارتباط هستم. قطعا کادرفنی هم در ارتباط است، اما این که شب قبل از بازی تیم ما کادرفنی و مدیریتی را تحت فشار فضای مجازی بگذارند و بگویند بازیکنی از تیمش در آستانه جدا شدن است و باشگاه و مدیریت و کادرفنی بلافاصله باید برای جذب وی اقدام کند، حرفه‌ای نیست.

شکوری درباره مبلغ قرار داد بازیکنانی که در قطر بازی می‌کنند، بیان کرد: برخی بازیکنان که در لیگ قطر هستند، مبلغ رضایت نامه هایشان خیلی زیاد است. یکی از بازیکنانی هم که این روز‌ها بحثش خیلی داغ است، شب گذشته با من صحبت و جدایی اش را تکذیب کرد. هوادار هم مثل ما و کادرفنی نگران است، اما باید روال عادی طی شود تا بتوانیم بازیکن را جذب کنیم.

وی ادامه داد: عقد قرارداد با برخی بازیکنان سبب می‌شود ماجرای مهدی طارمی و ضربه خوردن از آن اتقاق تکرار شود. برخی نفرات هم رضایت نامه هایشان برای باشگاهی خارجی صادر شده و اگر با وی قرارداد ببندیم فیفا رصد می‌کند. طبق درخواست کادرفنی وظیفه داریم با تمام توان برای جذب بازیکن عمل کنیم و این کار را هم انجام می‌دهیم. اما اگر بازیکنی می‌خواهد به تیم ما بیاید باید شرایط را درک کند. پرسپولیس با تیم لیگ دویی کشور‌های عربی یا تیم‌های رتبه پایین‌تر جدول لیگ خودمان فرق دارد. هوادار هم عاشق این تیم است و باید بازیکنان شرایط بازی در پرسپولیس را درک کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره پاداش برد احتمالی مقابل سپاهان و استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: باشگاه حساسیت‌های این ۲ بازی را می‌داند و امیدوارم با تدابیر کادرفنی و مدیریتی تیم را در بهترین شرایط عازم مسابقات کنیم. بازی با سپاهان و استقلال مهم و تأثیرگذار است و سعی داریم بهترین شرایط را برای تیممان برای این ۲ بازی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۹
فدای سرت. در عوض قهرمان آسیا شدید. خخخخخخخخخ. قهرمانی تو آسیا حسرت لنگپولیسیا( یعنی همان پیروزی)
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۳۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
اینا چقدر پر رو هستن .سه بار پشت سر هم در نظر سنجی های معتبرترین سازمان فوتبالی اسیا از تراکتور شکست خوردن اما باز هم توهم پر هوادار ترین دارن .مشدی وتبریز با یک و نیم میلیون جمعیت ورزشگاه را پر می کنه شما با این همه ادعا و سیل جمعیتی چندین میلیونی تهران دربی را به زور پر می کنید .بسه توهم .مردم به خاطر بیت المال خوری از شما نفرت دارن به خاطر پارتی بازی و صد تا مشکل دیگه که دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۴ دی ۱۳۹۹
آخه آقای زرنگ چجوری تراکتور پر هواداره یکم فکر کن
پرسپولیس پر هوادار ترین تیم ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۴ دی ۱۳۹۹
آقای سمیعی ازکجا آورد ازبیت المال از مردم بیچاره ت چقدر پست هستی
Netherlands
Hadi
۰۱:۴۹ ۱۴ دی ۱۳۹۹
این قرارداد های میلیون دلاری بیت المال مردم مظلوم ایرانه کجاست عدالت شیعیان علی؟کجاست مکتب و عدالت امیرمومنین
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۳:۰۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
دستتان کوتاه باد از جیب بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۲۲:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
شمام مرز قراردادهای نجومی رو جابجا کردین خسته نباشین پهلوان خداقوت قهرمان
اما یادتون نره پول علف خرس نیست از بیت الماله یعنی از جیب من مردم عادیست
Netherlands
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
هروقت مسؤلان پرسپولیس وعده خوب دادن بایدبیشترترسید انصاریفردگفت قرارداداستوکس محکم بسته شده وکالدرون بدون غرامت جدامیشه.عرب گفت برانکوقرار داد داره جایی نمی ره پولش آماده است شنبه بیادبگیره وخطری ازطرف بودیمرپرسپولیس روتهدیدنمی کنه.رسول پناه گفت بشارجایی نمیره ترابی قرار داد داره.وغیره همش دروغ دروغ دروغ دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۰:۲۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
تابحال که از جیب مردم و بیت المال خورده اید
Iran (Islamic Republic of)
هوادار فوتبال
۲۰:۱۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
پرسپوليس در هفته هاي آينده با درك دست از بازيهاي عقب افتاده مي تواند در صدر جدل قرار گيرد . همان بهتر كه فعلا در چشم نباشد تا زخم چشم بخورد ما به كادر مربي گيري و پيرواني و باقري اعتقاد داريم آنها جو پرسپوليس را انشاالله مديريت خواهندكرد و باشگاه به شرايط ايده آل خود باز خواهد گشت . در ماههاي آينده با رفع محروميت حضور عيسي آل كثير توانايي پرسپوليس را افزايش خواهد داد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۳ دی ۱۳۹۹
لعنت بر کیسه دلان
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۰:۰۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
خود شیرینی و چاپلوسی موقوف
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۲۰:۰۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
نه عامووو انگار از جامعه عقب هستی برو اطلاعاتتو بروزرسانی کن جان دل به نظرسنجی afc یه نگا بندازی میفهمی قضیه چی به چیه))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
عشق پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
متاسفانه چنین افرادی در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشتن و معلوم نیست چه حجمی از تخلفات را انجام دادن.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۳ دی ۱۳۹۹
منظورت از هوادار بابامسعود و عمو جهرمی ه؟
بابامسعود که بنده خدا مثل لیدر با بوق و شیپور تا قطر اومد
عموجهرمی هم که تو فضای مجازی کولاک کرد براتون
فدراسیون هم که کمپ تیم ملی رو در اختیارتون گذاشت
واقعا مرزهای هواداری جابه جا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
این لنگیا کی هستند که کنفرانس خبری میگذارند آخه چه امکاناتی دارید شماکه معطل زمین تمرین هم هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۴ دی ۱۳۹۹
نداشتن زمین از تبعیض هایی که بابا مسعود بین پرسپولیس و ششتقلال میزاره
Iran (Islamic Republic of)
صفرعلی بابایی
۱۷:۴۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
داره به هوادارای پیروزی دلداری میده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
شما همش همه چیز رو بحق خودتون دونستید و حق بجانب بودید و همه جا طرح شکایت هم داشتید ولی شما چطور استوکس رو بهمون شگردی که از تراکتور آوردین استوکس هم بنسبت شگردی که گرفت سر شما کلاه گذاشت. بجای اینکه کمک حق یک باشگاه هموطن قرار بگیری سعی کردین از موقعیت سوءاستفاده کنید و زود دستتون برا استوکس رو شد.
آخرین اخبار