سردار سلیمانی تجلی جوشش ارزش ­های دفاع مقدس

یکی از فرماندهان پیشکسوت بسیج کرمانشاه گفت : سردار سلیمانی سردار کربلای عشق و تجلی جوشش ارزش­‌های دفاع مقدس بود، او تجلی وجود نورانی شهدای بزرگی بود که در هشت سال دفاع مقدس در کنار ایشان با دشمن جنگیدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن موحد یکی از فرماندهان پیشکسوت بسیج کرمانشاه گفت : شهید سردار سلیمانی، یک نفس زکیه و سرباز مخلص مکتب عاشورایی امام حسین (ع) و ولایت بود، او در طول این سالیان با تقویت روحیه دشمن شناسی، معنوی، انتظار امید آفرینی، نگاه هوشمندانه و عملیاتی و جهادی کار کردن با تمام وجود سعی کرد همواره مسیر شهدا را با الهام از شهدای عزیز و تبعیت از، ولی فقیه ادامه دهد.

او گفت : او با اخلاص عمیق فکری و رفتاری توانست سربازان جهان اسلام را در مقابل رأس شیطان و نمرود زمان بسیج کند و این بسیج همه سربازان جهان اسلام، جز با ایمان، اخلاص، شجاعت، دشمن شناسی و تبعیت از ولایت امکان پذیر نبود.

موحد افزود: شهید سلیمانی با اخلاص و دلسوزی کامل نسبت به همه مظلومین عالم و در لحظات حساس در کنار آن‌ها بودن، توانست از وجود همه آن‌ها یک صف آهنیی در مقابل همه زورگویان و مستکبران جهان ایجاد کند.

موحد ادامه داد: او سرداری آسمانی و اسوه شجاعت بود که شهادت را عاشقانه طلب می ­کرد و اجر و مزد این سردار شجاع نمی ­توانست چیزی جز شهادت باشد. شهادتی که به دست شقی‌ترین و خبیث‌ترین افراد و رأس دشمنان و شیاطین زمان که آمریکا است برای سردار سلیمانی فضیلتی بزرگ بود.

این فرمانده بسیجی ادامه داد: به خاطر همین بزرگواری و بزرگ ­منشی و روح بزرگ سردار سلیمانی، همه افراد با هر زبان و نژاد و ملیتی از کشور‌های مختلف جهان اسلام به وجود این سردار بزرگ اسلام افتخار می­ کردند و آرزو داشتند که سرباز و تحت فرماندهی ایشان باشند.

موحد گفت: حاج قاسم نقطه قوت، مظهر قدرت، غیرت، شجاعت، دلسوزی و اخلاص بود و همیشه در کنار همه مظلومین مسلمان در فلسطین، یمن، غزه، بحرین، عراق و سوریه حضور داشت و هر زمان آن‌ها احساس ضعف و دلتنگی می­ کردند حضور این سردار شجاع، رشید و دلسوز جهان اسلام باعث امید بخشی و قوتشان می ­شد.

او افزود: حاج قاسم سلیمانی فقط متعلق به ایرانیان نیست بلکه متعلق به همه جهان اسلام و مظلومین عالم بوده و هست و در واقع با غیرت دینی و اسلامی خود بر صف کارزار دشمنان جهانی یورش برد و پوزه آن‌ها را به خاک مالید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار