مشکل برخی از واگذاری‌ها در حوزه اراضی میبد حل شد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تلاش مجموعه قضایی استان، مشکل چندین ساله مردم شهرستان میبد در خصوص برخی از واگذاری‌های سنوات قبل حل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در میبد، گفت: دستگاه قضایی حامی مردم و حافظ اموال عمومی و بیت المال است و اجازه نخواهد داد تا حقی مورد تعدی قرار بگیرد.

او افزود: برخی از مردم در این شهرستان دچار مشکلات زیادی شده بودند که واگذاری‌هایی در سنوات قبل صورت گرفته بود و مردم سند هم دریافت کرده بودند، اما به لحاظ نبود رعایت کامل برخی از ضوابط امکان ساخت و ساز و ارائه پروانه وجود نداشته است.

دهشیری ادامه داد: به واسطه پیگیری‌هایی که از سوی آیت الله اعرافی و دیگر مسئولان شهرستان جلسه در خصوص شهرک‌های دارای مشکل، تشکیل و با اجماع مسئولان مرتبط، ساز و کار‌های قانونی برای حل این مشکلات دیرینه تصویب شد.

او حقوق مردم و بیت المال را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: هیچ کس حق ندارد به بهانه بیت المال، حقی را از مردم ضایع کند و هیچ فردی نیز نباید به هر دلیلی به خود اجازه دهد که متعرض اراضی دولتی و بیت المال شود.

با حضور مسئولان متولی امور اراضی و برخی از مسئولان محلی و نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد  میرمحمدی و ارتباط ویدیوکنفرانس معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارصادقیان و اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال، مشکلات دیرینه ده الی ۳۰ ساله برخی از اهالی شهرستان میبد بررسی و مصوبات بسیار خوبی برای حل و فصل قانونی این مشکلات تصویب شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار