توسعه شبکه دیتا و پهنای باند در مرکز تلفن ثابت ترکالکی گتوند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با انجام عملیات فنی و افزایش پهنای باند کافو‌های نوری، شبکه دیتا مرکز تلفن ثابت ترکالکی شهرستان گتوند توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پاسخگویی به نیاز مشتریان درخصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات و ارتقای کیفیت و سهولت دسترسی به سرویس‌های دیتا مستلزم توسعه زیرساخت‌های مخابراتی است.

او افزود: به منظور تحقق شعار ارتباطی فراگیر و به منظور جلب رضایت مشترکان با تلاش کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه خوزستان، عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت ترکالکی گتوند با انجام عملیات فنی و کابل کشی و برقرار کردن پورت دوم و افزایش پهنای باند این مرکز از یک لینک ۱۰۰ مگابیت به ۲۰۰ مگابیت به سمت شوشتر انجام شد.

فلاح زاده بیان کرد: با توسعه دیتا و افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند تجهیزات کافو‌های نوری در مرکز تلفن ثابت ترکالکی، امکان ارائه خدمات بر بستر اینترنت پرسرعت باند پهن به مشتریان و متقاضیان اینترنت خانگی با کیفیت مطلوب و با سرعت‌های بالاتر از جمله vdsl و ftth فراهم شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت مرکز ترکالکی جهت بهره مندی و استفاده از شبکه دیتا (اینترنت خانگی) می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اینترنت بر بستر تلفن ثابت با سرعت‌های بالا و بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.