توسعه دیتای شبکه همراه اول با افزایش پهنای باند در مرکز امام بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای ارتباطات سیار شهرستان بهبهان با افزایش پهنای باند در مرکز تلفن امام خمینی (ره) توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به این که پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت و توسعه زیر ساخت‌های لازم است.

او افزود: به همین منظور، با هدف جلب رضایت مشتریان مخابراتی با تلاش حوزه‌های شبکه و سیار عملیات آپلینک (پهنای باند) با جذب گیگ دوم مرکز تلفن امام خمینی (ره) به سمت مرکز پیروز بهبهان در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه قرار گرفت.

فلاح زاده اظهار داشت: با انجام عملیات افزایش پهنای باند مرکز تلفن امام خمینی (ره) بهبهان، شبکه ارتباطات سایت‌های همراه اول مناطق تحت پوشش شهری، روستایی و نقاط جاده‌ای که از این مرکز تغذیه می‌شوند، بهبود و سرعت دیتای سایت‌های وابسته و منتهی به این مرکز به وضوح افزایش یافت که ضمن گسترش پوشش آنتن دهی، سبب استفاده مشترکان از شبکه ارتباطی همراه اول پایدار، پرسرعت و باکیفیت شده است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، با اجرای این عملیات، شبکه ارتباطی همراه اول در بهبهان در مناطق شهری از قبیل؛ مناطق اطراف کاروانسرا، دبیرستان طاهرین، شهرداری، شرکت گاز، راهنمایی رانندگی، فرهنگیان، کشتارگاه، خیابان شاهد، فرهنگسرا، اسلام آباد سنگبری، میدان ارجان و شهید محسنی، پارک پردیس، خیابان شهید نحوی، برکه خر اسبی افزایش یافت.

او تصریح کرد: همچنین افزایش کیفیت آنتن دهی در دانشگاه خاتم الانبیا و مناطق روستایی، سرحدآقا، بی بی حلیمه، سه کنار، بهزادی، تخت علی زالی، شاهزاده محمد، گرمز و شهرک وحدت و نقاط جاده ای: حدفاصل بهبهان تا پلیس راه از جاده شیراز و حدفاصل بهبهان تا شاهزاده محمد از جاده بهبهان دیلم تقویت شد و سرعت تبادل دیتای مشترکان همراه اول از دیگر مزایای توسعه پهنای باند در مرکز تلفن امام خمینی (ره) به شمار می‌رود.

براساس این گزارش؛ پروژه‌های مختلف مخابراتی با هدف توسعه، ارتقا و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تعریف و تدوین و اولویت بندی شده است که بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.