۱۰ عملیات مهار آتش و امداد و نجات در اهواز انجام شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۰ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان برخورد پژو ۲۰۶ با آیلند و تیر برق موجب انحراف خودرو و برخورد با پراید شد و آتش نشانان سریعا راهی محل حادثه در در حدفاصل زیرگذر کیان آباد به سمت میدان سیدخلف شدند.

او با بیان اینکه در اثر این حادثه ۳ سرنشین پژو ۲۰۶ مصدوم شدند، افزود: آتش نشانان با ابزار نجات از داخل اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند، ضمن اینکه انفجار گاز در طبقه دوم ساختمان ۶ طبقه ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه در منطقه کیانپارس فاز ۲ خیابان ۱۵ غربی رخ داد که همه واحد‌های این ساختمان دچار آسیب جدی و یا تخریب جزیی شدند.

قنبری بیان داشت: با تلاش آتش نشانان در عملیات آوار برداری، ۹ نفر از ساکنان که دچار مصدومیت شده بودند از زیر آوار خارج شدند، همچنین پس از ۱۲ ساعت تلاش بی وفقه آتش نشانان جنازه مرد تقریبا ۴۵ ساله را از زیر آوار خارج کردند، همچنین نشت گاز اجاق گاز منزل مسکونی در ساعت ۱۱ و ۴۲ دقیقه در نادری، نبش خیابان فرهنگ اطلاع رسانی شد و با حضور به موقع آتش نشانان و رفع نشت گاز از بروز آتش سوزی و انفجار جلوگیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه آتش سوزی سیم کشی روشنایی زیر پل علی بن مهزیار اهوازی ساعت ۱۱ و ۵۲ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد، ادامه داد: اطفای حریق ساختمان متروکه در ساعت ۱۲ و ۱۸ دقیقه در منطقه طالقانی نبش خیابان موسوی با تلاش آتش نشانان صورت گرفت.

او در ادامه به مهار آتش سوزی واحد مسکونی در مجتمع ۸ واحده در ساعت ۱۸ و ۲۸ دقیقه در کیان آباد، خیابان ۲۱ غربی و حریق موتورسیکلت ساعت ۲۰ و ۵۲ دقیقه در بلوار ساحلی به علت نشت بنزین اشاره و تصریح کرد: انصراف از خودکشی جوان ۲۳ ساله در بلوار پاسداران، نبش ابوذر با گفتگو و مشاوره آتش نشانان انجام شد.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان با اعزام به اورژانس بیمارستان سینا حلقه انگشتری که موجب متورم شدن انگشت یک زن شده بود را با ابزار نجات خارج کردند، همچنین آتش نشانان در عملیات آوار برداری در منطقه خشایار خیابان انصاری جنازه مرد ۳۰ ساله را از زیر آوار خارج کردند و به عوامل انتظامی تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.