درودگر: امیدواریم محبت شرکت شستا شامل حال ما شود

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره توقیف ساختمان این فدراسیون توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد حامی مالی فدراسیون فوتبال و شرکت شستا عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تحریم، شرکت شستا پولی را به فدراسیون فوتبال داد تا طلب ویلتموس پرداخت شود.

او ادامه داد: بعد از این اتفاق جلساتی را با مدیران شرکت شستا داشتیم که این جلسات منجر به قراردادی شد که این مبلغ را تهاتر تبلیغاتی می‌کردیم که به نفع شرکت شستا بود، اما این تبلیغات نیز تنها در بازی‌های تیم ملی و آکادمی تیم‌های ملی فوتبال ما مورد استفاده قرار می‌گرفت.

او گفت: در فدراسیون فوتبال و برای پرداخت این قرارداد در حوزه دیجیتال مارکتینگ و استفاده از فضای هواداری و تمام محصولات تیم ملی برنامه هایی داشتیم که توافق هم با آن‌ها صورت گرفت، اما متاسفانه این قرارداد نیز به دلایلی با مشکلاتی مواجه شد.

او درباره امضای این قرارداد گفت: همه کار‌های این قراداد توسط ما انجام شد و منتظر ماندیم که تاج، رئیس فدراسیون که برای حل کردن مشکل ویلتموس به سفر رفته بود، بازگردد و این قرار داد را امضا کند.

او ادامه داد: مدیران شستا با حسن نیت تمام وارد این قضیه شدند، اما متاسفانه به دلیلی مسائل سیاسی به آن‌ها فشار آوردند و برای ما در این قضیه مشکلاتی ایجاد شد.

درودگر افزود: در گذشته ما با یک شرکت یک میلیارد و سیصد میلیون تومان  قرارداد داشتیم و کاری کردیم که سود سالیانه آن‌ها به ۸۰ میلیارد برسد و ما می‌توانستیم کاری کنیم که شرکت شستا نیز سود بالایی به دست آورد.

او گفت: فدراسیون فوتبال ما در شرایط مالی بسیار بدی است و امیدوارم محبت شرکت شستا شامل حال ما شود و یا بانک مرکزی کمک کند که این بدهی با ارزی محاسبه شود که فوتبال ما متضرر نشود.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه این دوستان کاری انجام دادند که در تمام شبکه‌های معاند نشان دادند ساختمان فدراسیون فوتبال به حراج رفته است که این موضوع به هیچ وجه زیبنده کشور ما نیست.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۴ دی ۱۳۹۹
هیچ محبتی نباید در کار باشد ما راضی نیستیم
آخرین اخبار