دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کل کشور:

یادمان‌های شهدا باید به محلی برای بیان حماسه‌های ملت ایران تبدیل شوند

سردار سرتیپ دوم پاسدار ادیبی گفت: یادمان‌های شهدا باید به محلی برای بیان حماسه‌های ملت ایران و رشادت‌های رزمندگان تبدیل شوند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کل کشور در حاشیه بازدید از یادمان شهید مصطفی چمران در دهلاویه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از یادمان‌هایی که بسیاری از مردم ایران به آن علاقمند هستند، یادمان شهید چمران بخاطر مجاهدت‌های این شهید والامقام و مردم است.

او این یادمان ارزشمند را منشا تحولات درونی زائران مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع و یادگاری از رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا دانست و افزود: باید یادگار‌های جنگ تحمیلی برجسته‌تر شده و امکانات لازم برای ارائه خدمات فرهنگی فراهم شوند و نقطه‌ای برای بیان حماسه‌های ملت ایران و آشنایی با شخصیت‌های خالق پیروزی در دوران دفاع مقدس بودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ادیبی یادمان شهید مصطفی چمران در دهلاویه را یکی از نقاط مهم مربوط به ۸ سال جنگ تحمیلی که باید به آن توجه ویژه شود عنوان کرد و بیان داشت: ستاد مرکزی راهیان نور کل کشور متولیان این امر در راهیان نور، قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئولیت صیانت از این یادمان را بر عهده دارند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کل کشور ادامه داد: همچنین قرارگاه راهیان نور، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و همه عواملی که مسئولیت هدایت حفاظت و نگهداری از یادمان شهدا بر عهده آن‌ها است، تلاش می‌کنند این منطقه و سایر مناطق جنگی حفاظت شوند و نقطه‌ای برای حضور مردم در مناطق عملیاتی باشند.

این مقام مسئول هدف از این بازدید را که به همراه حمید سیلاوی فرمانداری دشت آزادگان و جمعی از مسئولان شهرستانی انجام شد را انجام امورات عمرانی و اقداماتی که در طرح جامع شهید چمران و افتتاح آن عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با همت همه مسئولان شاهد رونق بیش از پیش این منطقه باشیم که هم در فرهنگ و هم در اقتصاد منطقه تاثیر مثبت و بسزایی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.