نظرسنجی: جمهوری‌خواهان مقصر تصویب نشدن طرح حمایتی در کنگره هستند

طبق جدیدترین نظرسنجی‌ها، ۶۲ درصد مردم آمریکا حزب جمهوری‌خواه و دولت این کشور را مسئول به بن‌بست کشیده شدن تصویب طرح حمایتی در کنگره می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، نظرسنجی‌ها حکایت از آن دارد که ۶۲ درصد مردم آمریکا حزب جمهوری‌خواه و دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، را در موضوع بن‌بست در تصویب طرح کمک مالی کنگره، موسوم به بسته حمایتی ۲۰۰۰ دلاری خانوار‌ها مقصر می‌دانند.

نتایج جدیدترین تحقیق اندیشکده آمریکایی Data for Progress، نشان می‌دهد ۴۷ درصد از ۱۱۶۶ سوال شونده این تحقیق، جمهوری‌خواهان کنگره و سنای آمریکا به ویژه میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان سنا، را در این موضوع مقصر می‌دانند. همچنین ۱۵ درصد از سوال‌شوندگان نیز معتقدند شخص ترامپ در این مسئله مقصر است.

حدود یک سوم سوال‌شوندگان یعنی ۳۲ درصد گفتند دموکرات‌های کنگره و مخصوصا نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در تصویب سریع بسته حمایتی مذکور کوتاهی کرده است. این تحقیق همچنین نشان داد که ۸۱ درصد از افراد واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات پنجم ژانویه ایالت جورجیا پرداخت ۲۰۰۰ دلار کمک هزینه دولتی را به بسته حمایتی ۶۰۰ دلاری ترجیح می‌دهند. بیش از نیمی از این افراد هم امیدوارند نامزد‌های حزب دموکرات آمریکا در این انتخابات به پیروزی برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار