جلسه شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان برگزار شد/ انتخاب معاونت‌های جمعیت برای دوره یکساله

جلسه شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد.

جلسه شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان برگزار شد/ انتخاب معاونت‌های جمعیت برای دوره یکسالهبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد که در این جلسه معاونت‌های تخصصی حزب برای دوره یک ساله انتخاب شدند.

در ابتدای جلسه حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یادخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ما باید راه و منش آن بزرگوار را سرلوحه و الگوی خود قرار دهیم. دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ بر تلاش و فعالیت دبیران حزب در استان‌ها تاکید داشت.

در ادامه این جلسه که با حضور اکثریت اعضا شورای مرکزی همراه بود برای انتخاب دبیرکلی جمعیت رأی گیری به عمل آمد و مجدداً مهندس حسن بیادی به عنوان دبیرکل جمعیت ابقاء شد.

همچنین اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان برای دوره یکساله، وحید ابراهیم زاده به عنوان قائم مقام دبیرکل، حسن آریا کیش به عنوان دبیر شورای مرکزی، حسین کلاه کج به عنوان سخنگو، حبیب کوهی به عنوان معاون هماهنگی استان‌ها، مسعود محنتی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی، مهدی رحمتی به عنوان معاون ساختار و تشکیلات، شکوفه یاریجانی به عنوان مسول روابط عمومی در دوره جدید یکساله انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار