فرمانده انتظامی استان ایلام:

رسانه‌ها همواره پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

سرهنگ القاصی با اشاره به اهمیت، جایگاه و کارکرد رسانه‌ها در جامعه گفت: رسانه‌ها همواره پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و می‌توانند بسیاری از مسایل مهم جامعه را نیز حل و فصل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با اصحاب رسانه استان ایلام ، گفت: رسانه‌ها همواره پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و می‌توانند بسیاری از مسائل مهم جامعه را نیز حل و فصل کنند.

او افزود: برای ایجاد امنیت پایدار علاوه بر تعامل نیروی انتظامی با سایر دستگاه ها ، نیازمند تعامل و همکاری سازنده و هدفمند با رسانه‌ها در استان نیز هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی ، امنیت سازی برای مردم است ، اظهار کرد: تولید امنیت یک فرایند اجتماعی است، لذا کلیه فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در سایه ایجاد امنیت پایدار فراهم می‌شود.

القاصی مهر مطرح کرد: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در منطقه بی نظیر و مرهون خون پاک شهداء ، ایثارگران و تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

او افزود: چنانچه هر جامعه از نظر احساس امنیت در سطح بالایی باشد، قطعا مردم آن جامعه نیز از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی هستند و این آرامش روانی ، عامل اصلی توسعه و پیشرفت جامعه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: برخورد قاطع، پیشگیرانه و در عین حال مرتبط با موازین شرعی و قانونی باعث دلگرمی عموم مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ترس در بین اندک افراد مجرم و متخلفین می‌شود و این رفتار در رفع جرم و کاهش تخلفات تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.