استاندار لرستان:

انشعاب مشترکان پرمصرف انرژی قطع می‌شود

خادمی گفت: انشعاب مشترکان پرمصرف گاز و برق به دلیل بی‌توجهی به هشدار‌های کمبود انرژی و تکرار نادرست الگوی مصرف، قطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سید موسی خادمی،استاندار لرستان ، روز یکشنبه در حاشیه نشست ملی مدیریت مصرف سوخت زمستانی اظهار کرد: امسال مصرف بیش از حد و کاهش فشار گاز در برخی مناطق کشور قابل توجه بوده و مشکل آلودگی هوا هم در برخی کلان شهر‌ها مضاعف شده است.

خادمی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، امسال مصرف گاز به شدت نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرده که بیشترین میزان نیز مربوط به مشترکان بخش خانگی بوده است.

او ادامه داد: به همین منظور مقرر شده است آگاهی عمومی و بحث تبلیغاتی بیشتری انجام شود تا مردم بدانند در صورت ادامه روند کنونی مصرف، احتمال قطعی گاز و خاموشی برق در آینده نزدیک دور از انتظار نیست.

استاندار لرستان اضافه کرد: مصوب شده است با تشکیل کمیته‌هایی در استان‌ها، انشعاب مشترکان پر مصرف قطع شود و ادارت نیز در صورت بی توجهی به میزان مصرف، با قطع گاز مواجه خواهند شد.

او تصریح کرد: این استان در ابتدای خط گازرسانی به غرب است و صنایع بزرگ هم ندارد بنابراین اکنون مشکل خاصی برای تامین گاز نیست، اما باتوجه به اتصال شبکه انرژی در کل کشور، بدون شک لرستان نیز متاثر از مشکلات خواهد شد.

خادمی یادآور شد: کم توجهی در الگوی مصرف برق، موجب بروز مشکل خاموشی‌ برق و قطعی مکرر در همه شهرهای استان‌ خواهد شد.

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.