آدم نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لغو تمامی پروازهای لندن تا پایان دی ماه تمدید شد/ انجام تست pcr مسافران خارجی به صورت تصادفی

معاون وزیر راه‌‌وشهرسازی گفت: برای اطمینان از رعایت اصول بهداشتی به صورت تصادفی از مسافران تست pcr گرفته می‌شود.

آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تمامی پروازهای لندن تا ۳۰ دی ماه به صورت رفت و برگشت لغو شده است، گفت: طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا لغو این پروازها تا ۳۰ دی ماه تمدید شده است.

او ادامه داد: فعلا هیچ مصوبه و یا دستوری مبنی بر لغو سایر پروازهای خارجی به ما داده نشده است و در صورت صدور مصوبه و یا بخشنامه به سرعت اقدامات لازم را در این حوزه انجام می‌دهیم.

به گفته معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، در خصوص سایر پروازهای خارجی سخت گیری‌های لازم انجام می‌شود و اجازه ورود هیچ مسافری بدون نتیجه منفی تست Pcr داده نمی‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیچ ماشین، بار و مسافری از کشور انگلیس وارد کشور نمی‌شود، افزود: تمامی شیوه نامه‌های وزارت بهداشت مو به مو در تمامی مرز‌های زمینی، هوایی و ریلی به صورت کامل رعایت می‌شوند و اجازه ورود هیچ فرد و یا باری به کشور از طریق این مرز‌ها داده نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


آدم نژاد با بیان اینکه در تردد‌های برون شهری استعلام به صورت کامل توسط رانندگان انجام می‌شود، گفت: مسئولان در این بخش به صورت محکم و قاطع با متخلفان و شرکت‌های حمل‌ونقلی برون شهری برخورد می‌کنند و اگر این اقدام را انجام ندهند به صورت کامل با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد: همچنین مسافرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت باشد به هیچ عنوان بلیت برای آن‌ها صادر نمی‌شود و در این زمینه تمامی شقوق حمل و نقلی از جمله راه آهن، حمل ونقل جاده‌ای و بخش هوایی به این نکات دقت می‌کنند.

او همچنین درباره آخرین پرواز‌های ایران - انگلیس هم گفت: پرواز‌های انگلیس چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم به هیچ عنوان انجام نمی‌شوند.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی در پایان تاکید کرد: مسافرانی که پیش از این بلیت این مسیر را خریداری کرده‌اند، مبالغ آن‌ها استرداد می‌شود.

آدم نژاد توضیح داد: تمامی دستور العمل ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در این حوزه رعایت می‌شود و برای اطمینان بخشی و طبق دستور وزارت بهداشت به صورت رندمی (تصادفی) از مسافران خارجی تست pcr گرفته می‌شود.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی در پایان تصریح کرد: در سایر بخش‌های حمل‌ونقلی از جمله حوزه جاده ای و ترانزیت به صورت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت می‌شود و از تمامی رانندگان این تست‌ها گرفته و به صورت مرتب ضدعفونی‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار