کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر/عاملان احتکار اقلام بهداشتی در دام پلیس

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو با یک سرنشین مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: همچنین در اقدامی دیگر ماموران یگان امداد ومبارزه با مواد مخدر درآزادراه تهران-قزوین ۲ دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف و در بازرسی از وسایل همراه دو مسافر ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ۳ متهم در این عملیات‌ها دستگیر شدند.

انبار کالا‌های بهداشتی احتکار شده در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران از انباری در یکی از روستا‌های اطراف شهر الوند ۱۰۲ هزار عدد ماسک پارچه ای، ۸ هزار عدد مسواک خارجی و ۸۰ هزار و ۷۰۰ عدد سایر اقلام ممنوعه بهداشتی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار علی ابراهیمی افزود: بر اساس اعلام نظر کارشناسان ارزش این محموله کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او اضافه کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبار‌های قاچاق و احتکار شده، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان دوچرخه با ۹ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح حوزه استحفاظی " کلانتری ۱۳ باهنر " شهرستان قزوین، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: ماموران پس از چندین شبانه روز انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند ۲ نفر از سارقان سابقه دار دوچرخه را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته او، متهمان در بازجویی‌های تخصصی ماموران، به ۹ فقره سرقت دوچرخه اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.