بادامچیان:

سردار سلیمانی زنده است، چون مقاومت زنده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: خون سرداران شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس همواره خواهد جوشید و جوانان برومند مقاومت، این راه را ادامه خواهند داد.

سردار سلیمانی زنده است، چون مقاومت زنده استبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس، اظهار کرد: مردم آزادیخواه در منطقه و کشور‌های مختلف با همان شور و خروشی که در تشییع دو سردار بزرگ جبهه مقاومت در صحنه حضور یافتند، در سالگرد شهادت مظلومانه شان نیز علیرغم محدودیت‌های کرونا با حضور پرشور و باشکوه خویش در عرصه‌های میدانی و مجازی، نشان دادند که سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس زنده اند، چون مقاومت زنده است.

وی افزود: ترامپ جنایتکار و عوامل مزدور استکبار که با این اقدام ناجوانمردانه، برگ دیگری به صفحات جنایات متعدد خود افزودند، نه تنها با شهادت این دو سردار شجاع و بزرگ، در تضعیف جبهه مقاومت توفیقی کسب نکردند، بلکه با شعله ور کردن آتش انتقام سخت به عنوان مطالبه عمومی ملت‌های منطقه و جهان، پایه‌های ظلم و استبداد خویش را متزلزل کردند و امروز منفور جهانیان هستند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به شکست مجدد آمریکا برای توطئه علیه ایران در عرصه جهانی گفت: دولت آمریکا علیرغم تلاش فراوان و وعده‌هایی که به برخی دولت‌ها داده بود، نتوانست اجماعی در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحریم‌ها ایجاد کند و این شکست نشان می‌دهد که قدرت کاذب آمریکا در جهان رو به افول است.

بادامچیان با اشاره به ارائه گزارش تفریغ بودجه ۹۸ در مجلس اظهار کرد: در بخش درآمد‌های نفتی که مهم‌ترین بخش این گزارش است، ابهاماتی وجود دارد که باید شفاف سازی شود و دولت پاسخگو باشد.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی نمایندگان بررسی و ارزیابی دقیق گزارش تفریغ بودجه است که باید مبنای تدوین بودجه آتی باید قرار گیرد و انتظار از نمایندگان این است که در این امر مهم توجه کافی داشته باشند.


بیشتر بخوانید

تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان داد مردم با محور مقاومت هستند


بادامچیان اضافه کرد: براساس قانون، نمایندگان مردم در مجلس حق دارند که به اطلاعات تفریغ بودجه دسترسی کامل داشته باشند تا بتوانند آن را به طور دقیق بررسی و ارزیابی کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به مهار نسبی موج سوم کرونا در کشور گفت: به همت مدافعین سلامت و نیرو‌های بسیج و همراهی و همکاری مردم شریف، بحمدالله موج سوم کرونا در کشور فروکش کرد. وی همچنین گفت: تولید واکسن ایرانی کرونا هم خبر خوشی بود که ان شاءالله نگرانی مردم را به امید و نشاط تبدیل نماید.

بادامچیان ضمن تشکر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همه دست درکاران بویژه داوطلبین محترم تزریق واکسن، اظهار امیدواری کرد در این زمینه موفقیت کامل حاصل شود و بزودی مردم عزیزمان و سایر ملت‌ها از شر این ویروس منحوس نجات یابند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین با اشاره به معضل همه ساله آلودگی هوا اظهار کرد: این معضل هرساله در کلانشهر‌ها وجود دارد و مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد می‌کند، اما متأسفانه مسئولین تاکنون نسبت به رفع این معضل تصمیم قاطع و مستمری نداشته اند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه عوامل این آلودگی ثابت و راهکار‌های آن نیز مشخص است، ضروری است مسئولین امر، یکبار برای همیشه با هماهنگی و تعامل کامل، این معضل را برطرف نمایند.

بادامچیان در پایان یاد علامه آیت الله مصباح یزدی را گرامی داشت و گفت: فقدان این حکیم فرزانه و مجاهد انقلابی خسرانی برای جامعه اسلامی و حوزه‌های علمیه است که امیدوارم با آثار ارزشمند و گرانبهایی که از آن فقیه وارسته به یادگار مانده تا حدودی جبران شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار