حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی:

اگر مردم پای رهبری بایستند تمام قله‌های پیروزی را فتح خواهند کرد/ اشتباه استراتژيک اردوغان درباره سوريه

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مردم در پای رهبری بایستند و همگام با او جلو بیایند تمامی قله‌های پیروزی را فتح خواهند کرد، لذا استقامت رمز پیروزی است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین "علي سعیدی"، شب گذشته در مراسمی که در دبیرستان شهدای حزب موتلفه اسلامی واقع در میدان ابن سینای تهران برگزار شد به  تبيين نقش استقامت در پیروزی ملت‌ها پرداخت.

وی با بیان اینکه جبهه حق، جبهه رهبران الهی است، سه رکن را از عوامل پیروزی این جبهه دانست و افزود: اولین رکن رهبری الهی به عنوان زیربنای دینی بوده که نقش تعیین‌کننده‌اي داشته، چراکه هیچ نظام توحیدی را نمی‌توان بدون رهبری شناخت؛ لذا ستون فقرات حاکمیت الهی، رهبری‌ بوده که آن را خداوند متعال رأساً بر عهده گرفته است.

سعیدی یکی دیگر از عوامل پیروزی جبهه حق را شریعت برشمرد و تصریح کرد: شریعت آئین الهی و نسخه‌ای است که برای درمان بشر بوجود آمده و همانند داروخانه‌‌اي ا‌ست که تمام داروهای بشر در آنجا یافت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استقامت و ایستادگی مردم در پای رهبری و شریعت را سومین عامل پیروزی جبهه حق دانست و افزود: اگر مردم در پای رهبری بایستند و همگام با او جلو بیایند تمامی قله‌های پیروزی را فتح خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه قوم بنی‌اسرائیل به واسطه فداکاری‌های بسیار توانستند امتیازاتی از خداوند دریافت کنند ،گفت: اولین امتیاز آنها پیروزی و سپس عزت به جای ذلت و بعد از آن هم به دست آوردن امنیت بود و دیگر اینکه این قوم توانست حاکم، امام و پیشوای روی زمین شود.

سعیدی افزود: در تاریخ مشاهده می‌کنیم که انقلاب بنی‌اسرائیل به واسطه کم‌رنگ شدن استقامت و پایداری، دوباره به ذلت برمی‌گردد چراکه آنها به قوانین حاکمیت دینی آشنا نبودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به رابطه بین پیروزی و استقامت و سستی و ذلت تصریح کرد: در زمان پیامبر(ص) نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم، لذا وقتی مردم همراه با پیامبر(ص) بودند ایشان به پیروزی رسیده اما هنگامی که او را تنها گذاشتند به غار ثور پناه برده و حتی بعد از رحلت پیامبر(ص)، سستی به وجود آمده باعث شکسته شدن استقامت مردم شده بود.

وی با بیان اینکه در زمان ما نیز نقش استقامت و پایداری به وضوح قابل مشاهده است، اظهار داشت: در گذشته، ملت ما نقشی در حکومت و انتخابات نداشت، اما مردم با همراهی امام(ره) توانستند رژیم ستم‌شاهی را سرنگون کرده و به پیروزی، عزت و امنیت برسند، لذا وقتی مردم همراهی کنند قانون پیروزی نیز در پیش خواهد بود.

سعیدی توطئه دشمنان نظام و انقلاب را ترکیب سه عنصری دانست و تصریح کرد: تحریم، مذاکره و دیپلماسی و تهدید، توطئه جدید دشمن در شرایط فعلی است، اما تکیه اصلی آنها بیشتر روی تحریم‌ها متمرکز بوده، چراکه می‌دانند ما هرگز در مورد حزب الله لبنان، غزه و حمایت از فلسطین، بیداری اسلامی، عراق، بحرین، موضوع هسته‌ای و حقوق بشر مذاکره نكرده و هرگز عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز نظام سلطه در مورد سوریه نمی‌تواند به حمله نظامی مبادرت ورزد، گفت: آمریکا در عراق و افغانستان دچار مشکلات عدیده‌ای بوده، لذا می‌بینیم کشورهایی همچون ترکیه، قطر و عربستان به نیابت از آمریکا وارد معرکه شده‌اند و امروز اردوغان در مورد سوریه دچار اشتباه استراتژیک شده است.

وی تحریم‌های دشمنان انقلاب را برای شکستن استقامت ملت ایران دانست و با اشاره به پیامدها و عوارض تسلیم شدن ملت در برابر دشمنان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، کانون ساماندهی مقابله با استکبار جهانی بوده، لذا این جبهه هیچ‌گاه نباید فرو ریخته و تسلیم شود.

سعیدی تصريح کرد: اگر مردم سست شوند عواقب ناگواری از جمله تزلزل در حاکمیت دینی، هدر دادن خون شهیدان و تمام مبارزات، سرکوب تمامی جنبش‌ها، حاکمیت و مستحکم شدن نظام سلطه، تسلط رژیم صهیونیستی در منطقه و دست برداشتن از تمامی ارزش‌ها را شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به پیامدهای ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان اشاره و تصریح کرد: از جمله پیامدهای مقاومت مردم ایران در برابر نظام سلطه را می‌توان انجام تکلیف الهی دانست، چراکه امروز تکلیفی بالاتر از حفظ جمهوری اسلامی نیست، لذا ملت ما ترک واجبات نخواهد کرد.
 
وی پیروزی در بزرگترین آزمون در تقابل با جبهه کفر، تداوم حرکت بیداری اسلامی، وحفظ محوریت کانون مقاومت  را  از دیگر پیامدهای پایداری ملت ایران را برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران کانون مقاومت جهانی است، سرعت در حرکت جهانی اسلام و جلوگیری از قدرت یافتن نظام سلطه از عوامل استقامت و پایداری ملت ایران در مقابل دشمنان نظام است.

سعیدی با بیان اینکه تنها راه رسیدن به پیروزی مقاومت است و امام راحل، شهدا، رهبری و مستضعفین دنيا چنین راهی را از ما می‌خواهند، خاطرنشان کرد: ملت ایران جاده صاف‌کن انقلاب مهدی(عج) بوده و نیاز به استقامت دارد، لذا ملت حسینی باید حسینی عمل کند تا بتواند در برابر نظام سلطه ايستاده و شاخ آنها را بشکند، چراکه امروز استقامت، رمز پیروزی است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: سعیدی ، رهبری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار