افزایش میزان جابه جایی مرسوله های پستی در گچساران

مدیر اداره پست گچساران گفت: میزان جابه جایی مرسوله های پستی این شهرستان در ۹ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به علت انتشار ویروس کرونا افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ایمان حضرتی نژاد مدیر اداره پست گچساران گفت: تا پایان فصل پاییز امسال ۱۹۲ هزار و ۶۲۵ فقره ترافیک وارده مرسولات پستی در گچساران جابه جا شده است در حالی که مدت مشابه پارسال۱۲۲هزار و۴۵۰ فقره ترافیک وارده در این شهرستان ثبت شده بود.

حضرتی نژاد افزود: امسال همچنین ۷۰هزار مرسوله صادره از گچساران ثبت شد در حالی که مدت مشابه پارسال ۶۲هزار و ۷۰۰ مرسوله پستی صادره در این شهرستان گزارش شده بود.

او همچنین از افزایش چشمگیر خریدهای اینترنتی در گچساران خبر داد و بیان کرد: تا پایان آذر ماه امسال ۱۰هزار مرسوله پستی خریدهای اینترنتی در این شهرستان به متقاضیان تحویل داده شد در حالی که مجموع خریدهای اینترنتی پارسال ۶ هزار و۸۰۰ مورد بود.

حضرتی نژاد گفت: امسال ۴۱ مرسوله پستی از این شهرستان به کشورهای خارجی پست شد.

او افزود: سوغات و هدایای محلی گچساران مانند دست بافته های صنایع دستی مهمترین مرسوله های پستی ارسال شده به خارج از کشور در این شهرستان بوده است.

حضرتی نژاد بیان کرد: ۲۹ نیروی انسانی در شرکت پست این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که پنج نفر از آنان برای ارسال مرسوله های پستی مناطق روستایی فعالیت می کنند.

مدیراداره پست گچساران گفت: خدمات شرکت پست با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می شود.

او حفظ رضایتمندی مشتریان و همچنین همکاری با بانک ها برای توزیع ابلاغیه و اخطاریه ها در راستای حذف تردد های زائد را از دیگر خدمات اداره پست گچساران در امسال ذکر کرد.

حضرتی نژاد افزود: یکی از مشکلات توزیع مدارک خودرویی و هویتی نداشتن آدرس،شماره تماس و کد پستی است که در این راستا جهت کاهش برگشتی مرسولات نشست هایی با پلیس راهور و دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ انجام شد.

مدیر اداره پست گچساران گفت: شبکه پست به عنوان یک نهاد ارتباطی در همه ادوار تاریخ متناسب با نیازهای روز جوامع نقش زیربنایی در توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی ملل ایفا کرده و امروز با وجود پیشرفت و تعدد دیگر نهادهای ارتباطی ،پست در جهان صنعتی و ارتباطی نقش ویژه ای دارد و به عنوان بازوی صنعت مطرح می شود.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.