وزیر اطلاعات:

شناسایی‌ عا‌ملان ترور شهید فخری‌زاده ادامه دارد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی گفت: مطالعات کامل و شناسایی عا‌ملان ترور شهید فخری‌زاده انجام شده، ولی کار پایان یافته نیست و در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات صبح امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران سیلی کوچکی در عین الاسد به دشمنان حاج قاسم زد،  اما سیلی اصلی و انتقام سخت در جای خود محفوظ است،گفت: اینکه کی و چگونه این انتقام گرفته شود. بستگی به اراده جمهوری اسلامی ایران دارد و  به موقع این انتقام سخت را از دشمن خواهد گرفت و این کار را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین علوی  بیان کرد: از دست دادن سرمایه‌ای مانند حاج قاسم قابل جبران نیست و دشمنان ما می‌دانند که جنایت بزرگی را مرتکب شدند.

 او تصریح کرد: ما در برابر خون این شهید بزرگوار و همرزمانش رسالت داریم و این رسالت ما چند وجهی است.

وزیر اطلاعات بیان داشت: رسالت ما در برابر خون حاج قاسم چند وجهی است  که یک وجه آن پرداختن حقوقی به موضوع است.

او  گفت: تمام مستندات تروریسم دولتی و این نقض حاکمیت ملی کشور دیگر در این ترور دولتی وجود دارد و بیش از هزار صفحه در این زمینه کار حقوقی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: این وزارتخانه با همکاری دیگر دستگاه‌ها پرونده‌ای را تنظیم کرده و آماده ارائه در مجامع حقوقی و بین المللی است و امیدواریم مظلومیت این شهید در مجامع حقوقی صدای خود را به گوش جهانیان برساند.

او تاکید کرد: اضافه بر جنبه حقوقی، همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جمهوری اسلامی ایران از خون حاج قاسم نمی‌تواند بگذرد و قابل گذشت نیست، به خصوص که دشمن با وقاحت تمام آمده و این حرکت تروریستی را بر عهده گرفته و به نوعی روی آن مانور داده است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: این جالب است که ترور انجام دهند، حاکمیت یک کشور را نقض بکنند و حقوق بشر ادعایی خود را زیر پا بگذارند و بعد ژست بگیرند.

او به شهادت شهید فخری زاده نیز اشاره کرد و گفت: مطالعات کامل و شناسایی انجام شده، ولی کار پایان یافته نیست و در حال انجام است امیدواریم با دعای مردم و همت و هوشیاری سربازان گمنام امام عصر(عج) و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی مرتبط با موضوع بتوانیم قاتلان را به دستگاه عدالت بسپاریم و مجازات شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی تصریح کرد: قاتلان که به عنوان مباشران در قتل می‌شناسیم فرع این قضیه هستند، بنابراین  قاتلان اصلی این امر رژیم تبهکار صهیونیستی و اشغال گر قدس است که حیات خود را در همین حرکت‌های تروریستی و بزدلانه جستجو می‌کند.

او گفت: رژیم صهیونیستی با این ترور مرتکب جنایت و اشتباه بزرگی شد و می‌داند با شهادت افرادی مانند شهید فخری زاده باید منتظر نابودی نه چندان دور خود باشد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: ایران فخری زاده‌های بسیار و سردار سلیمانی‌های زیادی تربیت کرده و جای شهیدان فخری زاده و سلیمانی با رفتن آن ها خالی نمی‌شود و کسانی که در مکتب حاج قاسم و در کلاس فخری زاده پرورش یافته اند جای آن ها را پر و راهشان را ادامه می‌دهند و این آرزو بر دل دشمنان می‌گذارند که راه این شهیدان ناقص بماند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۲۹ ۱۷ دی ۱۳۹۹
ناو امریکا حاضر موشک شما هم حاضر بزنید اگر راست میگویید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۶ دی ۱۳۹۹
مگه نگفتین تیربار اتومات بوده؟؟؟شناسای شد دیگه
آخرین اخبار