کمک‌های مومنانه ارتش و قرارگاه جهادی دختران حاج قاسم

دوازدهمین مرحله کمک‌های مومنانه قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با همکاری قرارگاه جهادی دختران حاج قاسم در بین نیازمندان شهر کرمان توزیع شد.

امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در ادامه کمک‌های مومنانه و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با همکاری موسسات حمایتی، امروز کمک‌های مومنانه ای که به همت قرارگاه جهادی دختران حاج قاسم وابسته به کانون بسیج مداحان خواهر شهر کرمان تهیه شده است، بین نیازمندان شهر کرمان توزیع خواهدشد.

او افزود: این سری از کمک‌های مومنانه که شامل ۱۳۰ بسته مواد غذایی، ۱۳۰ بسته مواد بهداشتی و نوشت افزار به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون ریال است، بین نیازمندان شناسایی شده در سطح شهر و مناطق محروم جنوب استان کرمان توزیع خواهد شد.

سحر ملایری، مدیر کانون بسیج مداحان خواهر شهر کرمان هم گفت: با شیوع ویروس کرونا و بیکارشدن بسیاری از سرپرستان خانواده‌ها و مشکلات اقتصادی، این گروه جهادی آتش به اختیار اقدامات مختلفی در زمینه‌های کمک‌های مومنانه معیشتی، فرهنگی و... را در مناطق مختلف و محروم استان انجام می‌دهد و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

او افزود: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، امروز هم کمک‌های مومنانه خود را با همکاری ارتش در بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار