نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه:

تاثیر مسائل فرهنگی کمتر از مسائل اقتصادی نیست

ساعدی گفت: تاثیر مسائل فرهنگی کمتر از مسائل اقتصادی نیست و می‌تواند بسیاری از ارزش ها و هنجار‌ها را به چالش بکشد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ایام فاطمیه، شهدای ۱۶ دی ماه و شهادت مرزبان در درگیری با اشرار در منطقه مرزی گفت: نشست مجمع عالی بسیج دشت آزادگان با حضور مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

او با بیان اینکه تاثیر مسائل فرهنگی کمتر از مسائل اقتصادی نیست و لازم و ملزوم همدیگر هستند و از یکدیگر متاثر می شوند، افزود: مسائل فرهنگی می توانند فقر فرهنگی ایجاد کنند و بسیاری از ارزش ها، هنجارها و عناصر فرهنگی به چالش بکشند، همچنین می توانند نظم و انضباط اجتماعی در درست اندیشیدن و درست زیستن را به ما انسان ها بیاموزند.

ساعدی با اشاره به مسائل فرهنگی مطرح شده در این جلسه، قول مساعد در جهت حمایت در همه زمینه ها و اجرای برنامه های فرهنگی سطح شهرستان داد و بیان داشت: از برنامه های که در تبیین ارزش ها و آرمان ها انقلاب تاثیر دارند حمایت می کنیم تا بتوانیم مشکلات را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی به مجمع عالی بسیج و تشکل های آن و همچنین ارتباط آن با نمایندگان مردم اشاره و اظهار کرد: ان شاء الله با انسجام و تعامل مجمع نمایندگان با مجامع عالی بسیج سطح استان خوزستان بتوانیم در همه زمینه ها گام موثری برداریم.

او با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مجمع عالی بسیج در شهرستان و مطرح کردن اقدامات انجام شده و پیشرفت فیزیکی بعضی از پروژه ، قول مساعد در جهت پیگیری و رفع مشکلات موجود را داد و گفت: مسئولان باید در چهارچوب مکتب شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی حرکت کنند و با خدمت جهادی برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

ساعدی خانواده شهدا و رزمندگان را سرمایه اجتماعی دانست و ادامه داد: از تشکیل مرکز تولید محتوا و انتقال آن به رسانه های استانی و ملی حمایت می کنیم، چرا که این مرکز علاوه بر انتقال مشکلات موجود به مقامات کشوری، می توان فعالیت های انجام شده را بازگو کرده و خدمات نظام را مطرح کنند.

لزوم استفاده بهینه از اعتبارات و امکانات در دشت آزادگان

او در ادامه گفت: شهرداران سطح شهرستان دشت آزادگان باید از حداقل امکانات ، حداکثر استفاده را داشته باشند و در زمینه رفع مشکلات مربوطه گام بردارند، اما شیوه، نوع و روند اجرایی پروژه آسفالت سطح شهر مطلوب نیست و باید در عملیات آسفالت مناطق شهری براساس اولویت ها اقدامات صحیح انجام شود و در طرح ها تجدیدنظر داشته باشند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه با اشاره به پروژه های عمرانی سطح شهرستان به ویژه راه های روستای از جمله شاکریه و پیگیری های صورت گرفته در این رابطه، از روند کار بعضی از مسئولان اجرایی شهرستان گلایه و بیان کرد: با عملکرد نامناسب، شهر در شرایطی که باید باشد، نخواهد بود و می طلبد مسئولان با تعامل و همکاری با یکدیگر، جهادی عمل کردن و پیگیری از مسئولان مربوطه استانی در رفع مشکلات مردم گام بردارند.

قاسم ساعدی با بیان اینکه تاکنون توانسته ایم امتیازات خوبی برای شهرستان جذب کنیم، اظهار داشت: انتظار دارم مسئولان ادارات ضمن خدمات رسانی به مردم، اهتمام ویژه و مضاعفی در جذب و چگونگی استفاده بهینه از این اعتبارات داشته باشند، ضمن اینکه مسئولان باید توجه ویژه ای به تحقق مطالبات بحق مردم برای مشکلات آن نشان دهند، ضمن اینکه خواستار تحرک ، پویایی و تغییر روند مدیریتی در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.