فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران امیدیه گفت: بیش از ۷۰ برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و درمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرگرد پاسدار حفیظ اله تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امسال بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی -درمانی در قالب طرح‌های محرمیت زدایی از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

او افزود: به همین منظور با کمک خیرین بسته‌های موادغذایی در قالب کمک‌های مومنانه و بسته‌های لوازم التحریر در اختیار خانواده‌های کم برخوردار و دانش آموزان نیازمند طی هفته دفاع مقدس اهدا خواهد شد.

سرگرد تقی زاده از دیگر برنامه‌های سپاه پاسداران امیدیه در هفته مذکور را تجلیل از جهادگران سلامت و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، اعزام تیم‌های پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان برخی مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت نماهنگ‌های یک دقیقه‌ای و نشست‌هایی با محوریت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تهیه کرده اند که در فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران امیدیه بیان کرد: فضاسازی و آذین بندی در سطح شهرستان، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در نقاط مختلف، اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل؛ غبارروبی گلزار مطهر شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس هشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.