فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه وضعیت کرونای این شهرستان دوباره نارنجی شده است، گفت: ساده انگاری ما را به سمت وضعیت قرمز خواهد برد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گفت: در حال حاضر این شهرستان رضوانشهر در وضعیت نارنجی قرار دارد و هرگونه ساده انگاری و کم کاری ما را به سمت وضعیت قرمز خواهد برد.

او افزود: طبق دستور العمل ستاد ملی مدیریت کرونا فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ در این شهرستان تعطیل است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی از جمله فروشگاه‌های زنجیره ای، مطب‌های پزشکی و کلینیک ها، آزمایشگاه‌ها و سایر مراکز نظارت لازم توسط نیروی انتظامی، اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام می‌گیرد.

قاسمی اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت دقیق سیاست‌های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا هستند و باید از آن تبعیت کنند.

او تصریح کرد: پلیس راهور نسبت به تشدید منع تردد‌های شبانه درون شهری از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهر‌های رضوانشهر و پره سر اقدام کند.

فرماندار شهرستان رضوانشهر از شهروندان خواست: ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از برگزاری دورهمی و تجمعات پرهیز کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.