اظهارات تند سرمربی تیم ملی فوتسال عربستان

سرمربی تیم ملی فوتسال عربستان درباره لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهارات تندی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا که قرار بود فروردین ماه سال آینده در کشور کویت برگزار شوند، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و ظاهرا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارند، بدون برگزاری مسابقه ۵ تیم اول قاره آسیا را که شامل تیم‌های ملی فوتسال ایران، ژاپن، تایلند، ازبکستان و ویتنام می‌شود به عنوان تیم‌های راه یافته به مسابقات جام جهانی معرفی کند. این موضوع با واکنش تند برخی سرمربیان تیم های ملی فوتسال کشور‌های دیگر مانند عربستان و کویت مواجه شده است.


بیشتر بخوانید


لوئیز فونسکا سرمربی نام آشنای تیم ملی فوتسال عربستان که در جام ملت‌های آسیا با ایران هم‌گروه شده است، درباره لغو این رقابت‌ها اظهار کرد: به نظر من لغو مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا و تعیین ۵ کشور برای بازی در جام جهانی بیشتر شبیه به یک جوک است؛ زیرا جوایز و عناوینی که تیم‌ها به دست می‌آورند باید در زمین مسابقه رقم بخورد. مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به فوتسال احترام بگذارند. شرایط تیمی ما بسیار بد است، زیرا مجبور هستیم ۲ اردوی تدارکاتی خودمان را که قرار بود در گواتمالا و کاستاریکا برگزار شوند، لغو کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال عربستان افزود: اگر AFC بخواهد سهمیه‌های جام جهانی لیتوانی را بر اساس رنکینگ کشور‌ها مشخص کند، آن آزادی که در ورزش وجود دارد را محدود خواهد کرد. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا با این کار نشان می‌دهد تیم‌های کوچکی که می‌خواهند در فوتسال سرمایه گذاری کنند، هیچ وقت دیده نمی شوند و حتی کوچک‌تر هم خواهند شد. این حق ما است که در مسابقات جام ملت‌ها و جام جهانی بازی کنیم. هیچ وقت به لغو مسابقات جام ملت‌ها فکر نمی‌کنم، چون فوتسال رشته‌ای است که برای همه بوده و متعلق به چند کشور نیست.


بیشتر بخوانید


کاکائو سرمربی تیم ملی فوتسال کویت هم اخیرا در مصاحبه‌ای که با یکی از سایت‌های آسیایی انجام داده بود، به احتمال لغو رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا انتقاد کرده و گفت: تعیین ۵ سهمیه جام جهانی قاره آسیا از طریق رنکینگ تیم‌ها، ناجوانمردانه بوده و  به نظر من باید این شیوه تغییر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار