فرمانده قرارگاه مدینه:

ولایت مداری ،درس مکتب سردار سلیمانی است+تصاویر

سردار مارانی گفت: ولایت پذیری درسی است از مکتب سردار سلیمانی مکتبی که سرشار از اخلاص، مردمی بودن و روحیه شهادت بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار مارانی، فرمانده قرارگاه مدینه امروز در مراسم گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان با تسلیت ایام فاطمیه و درگذشت آیت الله مصباح یزدی و ایام شهادت سردار سلیمانی گفت: من در این جمع چه بگویم از کجا‌ی جبهه‌های جنگ یا حوادثی که در منطقه پشت سر گذاشته ایم سخن برانم.

او به بیان خاطره‌ای  از ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: ولایت پذیری درسی است از مکتب سردار سلیمانی مکتبی که سرشار از  اخلاص، مردمی بودن  و روحیه شهادت بود.

سردار مارانی اظهار داشت : سردار سلیمانی به چند نکته تاکید داشت  ۱- به جمله امام (ره)توجه کنید عالم محضر خدا است ۲- اخلاص در عمل ،گفتار و کردار باشد و هر چیز را برای رضای خدا بیان کنید ۳- بر عبادات واجب و نماز مراقبت کنید و هیچ چیز را بر آن ها ترجیح ندهید ۴- با دوستان انقلاب به خصوص خانواده شهدا و رزمندگان خوب برخورد کنید ۵- با دشمنان بدون مدارا برخورد کنید ۶-در زمان ماموریت مراعات حال همه را بکنید ۷- حریم را رعایت کنید ۸- در برخورد و نزاع حرف زشت نزنید حتی در برابر دشمن‌ ۹ - قرآن بخوانید حتی چند آیه در روز  ۱۰- کلاس های مختلف فرهنگی برگزار کنید.

او ادامه داد: سردار سلیمانی بر شهادت اصرار داشت و خدا را به شهدا قسم می داد و این گونه در راه خدا شهید شد.

سردار مارانی گفت: سردار سلیمانی در سفرهایشان به امامان جمعه ومسئولان شهری و استانی سر می زدند و به آنها تاکید می کردند به مردم و خانواده شهدا رسیدگی کنند.

سردار عسکری از دوستان سردار سلیمانی هم گفت :سردار سلیمانی از طیف های مختلف با آغوش باز استقبال می‌کرد و می گفت هر کس به نظام و انقلاب به اندازه یک نخ سوزن وصل باشد ما باید به اندازه طناب با او ارتباط برقرار کنیم.

او ادامه داد:توجه به جزئیات ویژگی حاج قاسم بود رسیدگی به آرامش و آسایش مردم را پیگیری می‌کرد و عملگرا بود.

در این مراسم برادرهای سردار سلیمانی نیز حضور داشتند.

در این مراسم از دو عنوان کتاب شامل هزار و دوازدمین نفر مجموعه از  ۲۰۰ خاطره درباره حاج قاسم سلیمانی و کتاب اسمش اکبر بود خاطرات شهید اکبر محمد حسینی مهری رونمایی شد.

همچنینی  پلاکی که با تمثال سردار سلیمانی زینت یافته بود  به دست سردار قا آنی رونمایی شد.

در این مراسم میثاق نامه انتقام و بیعت نامه فرمانده دل‌ها نیز از سوی شرکت کنندگان امضا شد.

ولایت مداری ،درس مکتب سردار سلیمانی است

ولایت مداری ،درس مکتب سردار سلیمانی است

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار