تاکید ستاد بازآفرینی شهری بر اصلاح زیر ساخت‌ها و توسعه معابر در حاشیه شهر مشهد

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه معابر، زیرساخت‌ها و رو ساخت‌های حاشیه شهر مشهد باید در دستور کار قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفریان معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری گفت: اعطای تسهیلات در بحث مشارکت‌های مردم و دیگر سازمان‌ها از برنامه‌های ستاد باز آفرینی است، که این مهم باید به اطلاع مردم برسد.

او افزود: یکی از مهمترین عوامل پیگیری توسعه خدمات حاشیه شهر تشکیل جلسات پروژه محور و بدون تشریفات است که به حضور همه دستگاه‌های خدماتی و مربوطه نیاز است.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: یکی از عوامل مهم در توسعه زیرساخت ها، همکاری سازمان‌های خدماتی با شهرداری است، به طوری که شهرداری نباید برای اجرای پروژه‌ها منتظر دستگاه‌های خدماتی باشد بلکه دستگاه‌های مربوطه باید جلوتر از شهرداری حرکت کند، درصورتیکه دستگاه‌ها به تعهدات لازم عمل نکنند و بعد از اجرای پروژه‌ها نیاز به تخریب معابر یا دیگر زیر ساخت‌ها باشد، آن دستگاه مکلف است از باب مجازات، تمام آن معبر را به طور کامل، با هزینه خود و بدون ایراد بسازد.

جعفریان بیان کرد: ایجاد فضا‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و بهداشتی باید در مناطق هدف به سرعت عملیاتی شود.

درپایان این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان گزارش برنامه‌ها و پروژه‌های خود را ارائه کردند که معاون عمرانی استاندار از فرمانداران خواست تا صحت آن را از مردم جویا شوند و به استانداری اعلام کنند.


انتهای پیام//س. ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.