انجام ۷ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۷ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات امدادی و مهار آتش طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۲ و ۵ دقیقه بامداد با تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ با سامانه ۱۲۵ سازمان واژگونی پژو پارس در مسیر چهارشیر به سمت فلکه نخل اطلاع رسانی شد.

او افزود: پژو پارس به علت سرعت بیش از حد و توانایی نداشتن راننده در کنترل، خودرو واژگون شد و راننده و سرنشین آن مصدوم و درون اتاقک گرفتار شدند و آتش نشانان با استفاده از ابزار برش و تخصصی مصدومان را خارج و به اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل دادند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق پمپ آب منزل مسکونی در ساعت ۵ و ۵۶ دقیقه در منطقه پردیس با تلاش آتش نشانان بیان داشت: واحد مسکونی در طبقه سوم مجتمع در بلوار اصلی کیانپارس نبش خیابان ۱۴ در ساعت ۹ و ۲۸ دقیقه به علت اتصال فن انباری دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان سریعا حریق اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به برخورد پراید به پژو ۲۰۶ در ساعت ۱۱ و ۲۷ دقیقه، حد فاصل میدان سید خلف به سمت پل سوم اظهار کرد: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی، رانندگان هر ۲ خودرو را که مصدوم شده بودند با ابزار نجات و تخصصی از داخل خودرو‌ها خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او به اعزام یک دستگاه خودرو آتش نشانی ساعت ۱۳ و ۱۸ دقیقه در خیابان منصوری بین کافی و سلمان فارسی اشاره کرد و ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل با نشت گاز استیلن در تعمیرگاه اگزوزسازی مواجه شدند و با عملیات ایمن سازی و رفع نشت از بروز حادثه احتمالی و خسارت جلوگیری کردند.

قنبری به وقوع آتش سوزی در حیاط خلوت منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۵۲ دقیقه در روستای ام الطمیر اشاره کرد و گفت: بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی در جوشکاری منجر به ریخته شدن مذاب بر روی چوب‌های انباشته شده در حیاط خلوت و حریق و دودگرفتگی شد که آتش نشانان بدون اتلاف وقت سریعا حریق را اطفا کردند.

او اظهار داشت: آتش نشانان در عملیات امداد و نجات ساعت ۹ و ۴۷ دقیقه در یک بانک در منطقه آخر آسفالت یکی از پرسنل را که داخل گاو صندوق بانک محبوس شده بود، با گشودن قفل گاو صندوق با ابزار تخصصی خارج کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.