مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی ۴۷ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری ۴۷ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در استان،گفت : با توجه به زرد بودن وضعیت کرونایی استان تمامی این محافل به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه‎نامه‌های بهداشتی برپا شد.

او با بیان اینکه محافل انس با قران کریم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، مساجد، موسسات قرآنی، بیمارستان‌ها، مراکز نظامی و... برپا شده‌اند، گفت : برگزاری این محافل انس با قرآن کریم از ششم آذر ماه شروع شده و تاکنون ادامه داشته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری این محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی، افزود: صوت اکثر این محافل انس با قرآن کریم از رادیو قرآن پخش شده است.

او افزود: در حاشیه برگزاری برخی از این محافل انس با قرآن کریم، کارگاه‌های صوت و لحن هم برای علاقمندان برگزار شده است.

صالحی برگزاری این محافل انس با قرآن کریم را در ایجاد حال و هوای قرآنی در سطح جامعه اثرگذار ارزیابی کرد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم نقش مهمی در قرآنی‌تر شدن فضای جامعه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.