اصغری مقدم: کوثر اصفهان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره دیدار فردای این تیم برابر بازار‌های روز کوثر اصفهان در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره دیدار فردای این تیم در برابر بازار‌های روز کوثر اصفهان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر بعد از پیروزی که در بازی هفته گذشته برابر ملی حفاری به دست آوردیم، شرایط تیممان بسیار خوب است و بازیکنانم کاملا آماده بازی با تیم کوثر اصفهان هستند. فردا بازی بسیار سختی را در خارج از خانه برابر کوثر خواهیم داشت. خوشبختانه بعد از بازی با ملی حفاری، توانستیم بر روی بدن‌های بازیکنانمان به خوبی کار کرده و رفته رفته آماده مسابقه شویم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال سن ایچ درباره بازیکنان مصدوم این تیم در بازی با کوثر اصفهان بیان داشت: متاسفانه مانند هفته‌های قبل همچنان فرشید نادری را به علت مصدومیت در اختیار نداریم، اما خوشبختانه مهدی کریمی که در بازی گذشته محروم بود به ترکیب تیم برگشته و فردا می‌توانیم از او استفاده کنیم.

اصغری مقدم درباره تیم کوثر اصفهان گفت: کوثر اصفهان یک تیم بسیار خوب و قابل احترام است. آن‌ها در بازی هفته گذشته خودشان که در خارج از خانه هم بود، موفق شدند برابر تیم قدرتمند فرش آرای مشهد تساوی ارزشمندی را به دست آورند. در هر صورت تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا در بازی فردا بتوانیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.  

دیدار تیم‌های فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان و سن ایچ ساوه فردا پنجشنبه ۱۸ دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ در سالن بدون تماشاگر کوثر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار