معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مشمولان مقرری بیکاری نباید معطل شوند

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشمولان دریافت مقرری بیمه بیکاری نباید در صف مانده و معطل شوند و باید هم‌افزایی و همراهی بیشتری بین مدیران استانی در این زمینه انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر یک از اعضای شورای هماهنگی به عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید خدمات انجام شده به مردم را به شایستگی در استان‌ها بیان و ارائه نمایند.

او با بیان اینکه با کمک یکدیگر خواهیم توانست از این شرایط سخت تحریم با موفقیت خارج شویم، افزود: امروز در شرایط تحریم اقتصادی باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و بخشی از مشکلات را با تلاش و توانمندی مدیران و دلسوزان رفع کنیم.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شفاف سازی و الکترونیکی کردن خدمات موجب بازدارندگی و پیشگیری از خطا‌ها می‌شود و تاکید وزیر تعاون نیز همیشه بر ارائه خدمات صحیح و شفاف به مردم و دسترسی آن‌ها به اطلاعات بوده است که در این راستا الکترونیکی کردن خدمات در این وزارتخانه توانسته است به شفافیت کمک بسیار نماید.

شاکرمی بیان کرد: همه باید تا ساعت آخر مسئولیت به انجام وظایف و ماموریت‌های خود عمل نموده و بیش از گذشته به مردم خدمت نماییم.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.