صفحه نمایش جدید ال جی به هنگام بازی خمیده می‌ شود

شرکت ال جی در نظر دارد در نمایشگاه CES امسال از جدیدترین صفحه نمایش های خود با قابلیت انعطاف پذیری رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین نمونه اولیه LG Display یک صفحه OLED انعطاف‌پذیر ۴۸ اینچی است که می‌تواند برای بازی خم شود و برای تماشای تلویزیون به حالت اولیه و صاف درآید. این شرکت قبلا نمونه‌های مشابه تلویزیون خمشی را به نمایش گذاشته است؛ مانند زمانی که تلویزیون ۶۵ اینچی را برای استفاده در داخل هواپیما نشان می‌داد که می‌تواند برای تماشای فیلم به مسافران، تغییر حالت دهد. این مدل که در نمایشگاه CES مجازی امسال به نمایش در می‌آید، از فناوری LG Display's Cinematic Sound OLED) CSO) برخوردار است که صفحه را برای تولید صدا می‌لرزاند. این نمایشگر ۴۸ اینچی می‌تواند به طور بالقوه مزایای چشم‌گیر یک صفحه خمیده هنگام بازی را داشته باشد که خریداران آن می‌توانند برای تماشای تلویزیون، صفحه را تخت کنند.


بیشتر بخوانید


از نظر مشخصات LG Display هنگام بازی می‌تواند تا شعاع ۱۰۰۰ میلی‌متر خم شود. نرخ تازه سازی بالا ۱۲۰ هرتز، یک محدوده نرخ تازه‌سازی متغیر شناخته می‌شود که از ۴۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و زمان پاسخ آن ۰/۱ میلی ثانیه است. همچنین می‌تواند صفحه نمایش خود را برای تولید صدا بلرزاند که این روشی است که LG Display قبلا برای صفحه های تخت خود نشان داده بود، هرچند اکثر گیمرها ترجیح می‌دهند از هدفون یا بلندگوهای جداگانه استفاده کنند. این نمونه اولیه جدیدترین آزمایش LG Display با OLED های انعطاف‌پذیر است که قبلا شامل یک تلویزیون قابل شارژ شده است که در صورت استفاده از آن درون جعبه جمع و جور قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش خمیده ال جی پشتیبانی برای همه بازی‌ها تبدیل می‌شود

برنامه‌های شرکت ال جی برای نمایشگاه CES امسال

شرکت LG Display همچنین در نمایشگاه CES امسال طیف وسیعی از موارد استفاده را برای نمایشگرهای شفاف OLED خود به نمایش می‌گذارد. این‌ها شامل تختخواب هوشمند با تلویزیون OLED شفاف است که از قاب خود بلندتر می‌شود. یک نمایشگر شفاف رستوران که به افراد هنگام خوردن غذا اجازه می‌دهد آشپزهای محل کار خود را ببینند که همچنین می‌تواند اطلاعات مشتری را نشان دهد. ال جی طیف وسیعی از تلویزیون‌های مجهز به فناوری نمایشگر Mini LED را نیز به بازار عرضه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار