موافقت شورای برنامه ریزی وتوسعه استان با احداث ناحیه صنعتی بیدهند

استاندار قم گفت:در جلسه امروز با احداث ناحیه صنعتی بیدهند به مساحت ۵۳ هزار و ۶۰۵ مترمربع واقع در اراضی روستای قبادبزن و توسعه شهرک صنعتی ثامن الائمه قنوات موافقت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سرمست استاندار قم صبح امروز در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد بر لزوم پیگیری مسئولان برای رفع نواقص و مشکلات پروژه‌های ناتمام استان تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه بازدید مستمر از روند تکمیل پروژه‌های عمرانی می‌تواند به اتمام این پروژه‌ها سرعت بخشد این امر باید جزء وظایف و برنامه‌های مستمر مسئولان اجرایی استان قرار گیرد.

سرمست عنوان کرد:همچنین در این جلسه با درخواست شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای توسعه ناحیه صنعتی سیرو به مساحت ۴۴۲ هزار و ۲۳۴ مترمربع واقع در روستای سیرو بخش کهک، احداث ناحیه صنعتی بیدهند به مساحت ۵۳ هزار و ۶۰۵ مترمربع واقع در اراضی روستای قبادبزن و توسعه شهرک صنعتی ثامن الائمه قنوات موافقت شد.

استاندار قم بیان کرد:اجرای طرح تولیدی صنعتی آهک به مساحت ۳ هکتار در اراضی محور سلفچگان و جابه جایی اراضی طرح پرورش اسب روستای دیزیجان با هدف حفظ گیاه گون به عنوان یکی از گونه‌های گیاهی نادر از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار