انجام ۵ عملیات مهار آتش و امداد و نجات در اهواز طی شبانه روز گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۹ و ۱۴ دقیقه حریق کنتور برق منزل مسکونی در کوی مجاهد با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او با اشاره به آتش سوزی مغازه مکانیکی ساعت ۹ و ۳۱ دقیقه در بلوار پاسداران نرسیده به خیابان احسان افزود: بی احتیاطی مالک در قراردادن تشت بنزین در کنار مواد اشتعالزا منجر به آتش سوزی مغازه و حرارت دیدن قسمتی از بدنه پراید در مغازه مکانیکی شد و آتش نشانان با ایمن سازی محل و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی کنتور برق در منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۴۶ دقیقه در خیابان ۱۹ عامری با تلاش آتش نشانان بیان داشت: منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۱۲ دقیقه در خیابان ۱۳ اقبال کوی ملت به علت نشت گاز آبگرمکن دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز ساختمان سریعا با استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند، ضمن اینکه این حادثه منجر به مصدوم شدن مرد ۶۵ ساله شد و با تلاش و همکاری امدادگران اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات امداد و نجات در منطقه کیانپارس بین خیابان ۷ و ۸ غربی یک زن را که به علت نقص فنی آسانسور در کابین آسانسور مجتمع مسکونی محبوس شده بود، نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.