زمین خواری ۳ میلیاردی در جنوب "تهران"

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از اجرای ۸ حکم قضائی رفع تصرف در محله "کهریزک " خبر داد و گفت: متصرفان این اراضی یک هزار و ۶۰۰ متر مربع از منابع طبیعی را به ارزش ۳ میلیارد ریال تصرف کرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس سرهنگ " سلمان آدینه" با اعلام خبر اجرای ۸ حکم قضائی مبنی بر رفع تصرف از منابع طبیعی، گفت: تعدادی از مالکان اراضی کشاورزی بدون داشتن مجوز‌های قانونی مساحت‌های مختلفی را منابع طبیعی تصرف کرده بودند.

وی عنوان کرد: این افراد با محوطه سازی و احداث حصار بندی به صورت غیرمجاز به حریم منابع طبیعی تجاورز کرده بودند که با همکاری سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مداخله گر، این محل‌ها رفع تصرف و باعث رهایی پوشش مراتع و منابع طبیعی شد.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ ابراز داشت: تصرف مراتع و منابع طبیعی و تغییر کاربری، مشکلات فراوانی را برای منابع طبیعی و نهاد‌های دولتی و حق مالکیت افراد هموار خواهد کرد.

سرهنگ آدینه وند با اشاره به اینکه با اجرای احکام قضائی یک هزار و ۶۰۰ متر مربع به ارزش ۳ میلیارد ریال رفع تصرف شد، تاکید کرد: قانون به حق مالکیت افراد احترام گذاشته و از تعدی به حدود و آزادی‌های سایر افراد اعم از شخص حقیقی یا حقوقی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
خیلیم خوب تشکر از مراجع قضایی و انتظامی
آخرین اخبار