دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گام دوم انقلاب را یک تحول بزرگ و مردمی دانست که در قالب شکل گیری یک قیام اجتماعی و مردمی، محقق می شود.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام (١٨ دی ١٣٩٩) در اکانت خود در شبکه های اجتماعی (توئیتر) نوشت: «گام دوم‌ انقلاب یک تحول بزرگ و مردمی است. برخی می‌خواهند با عادی سازی گام دوم، نگذارند تبدیل به یک قیام و نهضت شود. این قیام با جریان "مبارزه با فساد" شروع شد، با بعثت "تشییع پیکر شهید سلیمانی" جان تازه گرفت و با تشکیل "مجلس انقلابی و جوان" ادامه یافت. این سه نشانه، بیانگر شروع یک قیام اجتماعی و مردمی است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۹ دی ۱۳۹۹
بعد چهل سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۹ دی ۱۳۹۹
امید واریم تمام این گامها چه اول چه دوم چه سوم ما را به صراط مستقیم الهی هدایت کندراه پیامبران وامامان وشهدا ومجاهدان الهی وصدیقین وصالحین وایثار گران و سلیمانی ها....تنها گام برون رفت از راه شیاطین جنی وانسی همین راه است وبس!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۹ دی ۱۳۹۹
بازی تمام شد!کجایی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۹ دی ۱۳۹۹
فرار به جلو رافع ندیدن واقعیات نمی شود :اگر شورای نگهبان بجای وظیفه قانونیمثل ادوار گذشته عمل کند و به جای نظارت کار هدایت وکنترل انتخابات را به عهده بگیرد امتخاباتی مثل 40 سال گذشته خواهیم داشت،!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۹ دی ۱۳۹۹
همه بجای مردم می برند ومی دوزند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۹ دی ۱۳۹۹
چرا :مجلس ،شورای نگهبان ،دولت سایه همه وهمه می خواهند مملکت را به هم بریزند و باره قالیباف را که در مجلس هنوز جا نیفتاده وارد کاری گبکنند که الفبای آنرا راهم بلد نیست ایا ابرو ی سپاه وامنیت کشور را نشانه گرفته اند؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۹ دی ۱۳۹۹
متاسفانه ایران هم مثل امریکا دچار شکاف سیاسی واجتماعی شده :همان طور که درامریکا عده ای بدنبال ریاست جمهوری هستند وبیشتر مردم مشکلات دیگری را مطرح می کنند در ایران هم :مجلس،شورای نگهبان ،نیمه پنهان شهر قم یا هسته مرکزی شورای نگهبان ! وزارت کشور و.....گوش های وچشم ها را بسته وکارهای تشریفاتی نظیر :سر سری گرفتن اصلاح قانون انتخابات ،طرح پرسش از مردم و کانالیزه کردن حرف ها در راستای هدف خود !نه خواست مردم و...مطمعن باشید فقط وفقط می خواهند به هر قیمتی شده قالیباف را کاندید کنند وکاری به :اینکه این بنده خدا :یک مدیر است نه یک سیاستمدار ندارندکاری به حل بحران های جهانی ایران ندارند کاری به سقوط انقلاب ندارند کاری به پایین آمدن جایگاه وشان سپاه به دلیل انتخاب نا بجا ندارند .... من اگر جای قالیبافبودم مثل شما وخیلی مدیران انقلابی میگفتم :ما اگر کاری از دستمان بر آید در همین پست خود کافی است مهم رضایت الهی ومردم است نه عناصر لابی قدرت ونیمه پنهان قم و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۹ دی ۱۳۹۹
ان برخی را معرفی کنید اگر جرات دارید؟!
آخرین اخبار