برتری مستند عزیزقلی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند "عزیزقلی" اثر هنرمند هم استانی مقام دوم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه "رسام" را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کرامت مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۵ اثر ارسال شده از استان به جشنواره فیلم کوتاه «رسام»، سه اثر به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت.

کرامت افزود: از مجموع ۴۷ اثر از استان‌های مختلف به بخش مسابقه جشنواره فیلم «رسام» فیلم مستند «عزیزقلی» به کارگردانی «سیدجواد هادی‌اصل» از استان کهگیلویه و بویراحمد مقام دوم را کسب کرد.

او بیان کرد: آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسام (فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور در یاسوج برگزار شد.

کرامت تلاش برای بازشناسی نقش موثر دوران دفاع مقدس و انعکاس سیمای حماسه‌آفرینان قهرمان ایران اسلامی و سایر ملل و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع در بین فیلم‌سازان نسل جوان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: این جشنواره با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فیلم (۱۸۰ ثانیه‌ای، مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) و فیلمنامه برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.