تولید فیلم مستند خاطرات زنان رزمنده کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند خاطرات زنان رزمنده و امدادگر استان در دوران هشت سال دفاع مقدس به زودی تولید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام این فیلم مستند «خاطره ‎های زخمی» بوده و با مشارکت صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تولید خواهد شد. 

آسمند افزود: تولید این فیلم مستند اقدامی ارزشمند برای معرفی هر چه بیشتر نقش چشمگیر زنان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع  مقدس است. 

او بیان کرد: امید است با تولید این فیلم مستند و تبیین نقش فعال زنان  استان در پشتیبانی دوران دفاع مقدس بتوان تا حدودی مجاهدت های مثال زدنی آنان را پاس داشت. 

سرهنگ آسمند گفت: زنان کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس با انجام داوطلبانه اقدام هایی ارزنده از جمله پخت نان،  تهیه لباس و مواد غذایی، بسته بندی اقلام مورد نیاز و مداوای رزمندگان مجروح نقش بسزایی ایفا می کردند.  

او افزود: چنین اقدام هایی با حضور زنان کشور و کهگیلویه و بویراحمد در پایگاه ‌های مقاومت بسیج انجام می شد.  

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۶ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده  است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.