سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی:

وسعت نگاه صالحی امیری در دو و میدانی بی نظیر است

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره حضور رئیس کمیته ملی المپیک در این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این فدراسیون اظهار کرد: دو و میدانی به عنوان ورزش اول المپیک با توزیع ۱۴۷ مدال مورد توجه صالحی امیری است.با توجه به کسب ۲ سهمیه المپیک و شانس کسب ورودی‌های دیگر در دو و میدانی مقرر شد که کمک‌های بیشتری به این رشته ورزشی شود.

او ادامه داد: وسعت نگاه صالحی امیری در ورزش به ویژه دو و میدانی بی نظیر است و بدون شک با حمایت‌های کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون دو و میدانی شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی خواهیم بود. چند هدف بسیار مهم داریم. به نظرم تلاش برای کسب بهترین نتیجه در المپیک توکیو و قهرمانی آسیا و موفقیت در این ۲ رویداد مهم باعث کسب نتیجه بسیار مطلوب در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک بعدی خواهد شد.

فدراسیون دو و میدانی به دنبال تامین اعتبارات مالی مورد نیاز است 

رضایی بیان کرد: انشاالله کمک ویژه‌ای به فدراسیون دو و میدانی خواهد شد. البته مسئولان فدراسیون دو و میدانی به دنبال تامین اعتبارات مورد نیاز خود از بنگاه‌های خصوصی و حامیان مالی خود هستند.

دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت تفتیان و پیرجهان گفت: اردوی تفتیان با موافقت کمیته سرعت‌ قرار است در فرانسه برگزار شود. در مورد پیرجهان هم تصمیم گرفته می‌شود که در مسابقات شرکت کند یا نه.

او درباره برنامه مسابقات دو و میدانی اظهار کرد: مسابقات صحرا نوردی در همه رده‌های سنی طبق تقویم ارسالی برگزار می‌شود. طبق برنامه این رقابت‌ها در بخش آقایان و بانوان در رده بزرگسالان در  چاربهار برگزار و مسابقات جوانان و نوجوانان هم در خرم آباد انجام می‌شود. علاوه بر این، مسابقات داخل سالن کشوری را به صورت باشگاهی در تهران برگزار می‌کنیم. همچنین حدود ۸ برنامه آموزشی به صورت وبینار تا پایان سال برگزار خواهیم کرد.

رضایی گفت: پیشنهاد برگزاری مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های آسیا را در ایران داده ایم. در حال تدوین طرح این رقابت‌ها هستیم تا برای اولین بار این مسابقات را برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: حدود ۷۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان های خود کمک مالی دریافت می‌کنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار