بانوی دونده کشورمان:

کسب ورودی المپیک دور از دسترس نیست/ سوء مدیریت‌ها به ضرر دو و میدانی تمام شد

دونده کشورمان درباره وضعیت تمرینات خود و کسب سهمیه المپیک توضیحاتی داد.

فرزانه فصیحی بانوی دونده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ۲ هفته است که تمرینات خود را در کیش آغاز کرده ام. در حالی که تهران خیلی سرد است و قابل تمرین کردن نیست و محدودیت رفت و آمد‌ها باعث می‌شد که به تمرین نرسم، شرایط آب و هوایی و تمرینی در کیش خوب است.

او درباره سهمیه المپیک، اظهار کرد: کسب ورودی المپیک دور از دسترس نیست و امکان هر چیزی وجود دارد. باید خیلی تلاش کرد. شرایط دوندگانی که برای المپیک تمرین می‌کنند نسبت به ما متفاوت است. البته من تا جایی که بتوانم سعی می‌کنم چیزی کم نگذارم.

شرایط مناسب باشد به اردوی صربستان می روم 

فصیحی درباره اینکه چرا هنوز به اردوی صربستان نرفته است و علت تاخیر در سفر او چیست؟ گفت: با توجه به اینکه شرایط کرونا در ایران و صربستان متفاوت است، به همین علت سفرم به صربستان با تاخیر مواجه شد. برنامه سفرم به صربستان برای اواخر این هفته است. امیدوارم شرایط مناسب باشد تا بتوانم راهی این کشور شوم.

فصیحی درباره اینکه با توجه به لغو مسابقات داخل سالن جهان آماده چه مسابقاتی می‌شود؟ بیان کرد: مسابقات جهانی دو و میدانی لغو شد، اما به چند تور اروپایی دعوت شدم. امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها شرکت کنم. بعد از آن مسابقات مهمی همانند قهرمانی آسیا، بازی‌های داخل سالن آسیایی و انتخابی المپیک را داریم.

کسب ورودی المپیک دور از دسترس نیست/ سو مدیریت ها به ضرر دو و میدانی تمام شد

فدراسیون دو و میدانی برای برپایی اردوی صربستان کمک می کند 

بانوی دونده کشورمان درباره اینکه فدراسیون دو و میدانی برای حضور در کیش و صربستان از او حمایت مالی می‌کند، گفت: فدراسیون دو و میدانی تلاش می‌کند. این فدراسیون اردوی کیش را برای من تدارک دیده است. مسئولان فدراسیون برای برگزاری اردوی صربستان تا جایی که بتوانند به من کمک می‌کنند. من از طریق باشگاه سپاهان حمایت می‌شوم.

باید به دختران دونده بیشتر توجه شود 

فصیحی گفت: واقعیت این است که به طور کلی ورزش بانوان خیلی کمتر از آقایان دیده می‌شود. البته دو و میدانی ورزش رکوردی است و با رکورد و زمان سر و کار داریم. خوشبختانه در دو و میدانی بانوان با استعدادی داریم. بانوان همانند آقایان و حتی بهتر از آن‌ها می‌توانند عملکرد خوبی در سطح بین المللی داشته باشند.

فدراسیون دو و میدانی ۱۰  سال عقب افتاد 

فصیحی درباره اینکه آینده دو و میدانی با حضور صیامی را چطور می‌بیند؟ گفت: واقعیت این است که فدراسیون دو و میدانی در ۶ ماه گذشته که با سرپرست اداره می‌شد به غیر از زمان حضور عرب که مدیریت خوبی داشت، ۱۰ سال عقب افتاد. اتفاقاتی در آن دوران رخ داد و شاهد سوء مدیریت‌هایی بودیم که خیلی به ضرر دو و میدانی بود. در حال حاضر صیامی کار سختی پیش رو دارد و اگر بتواند کار‌های چند ماه قبل را درست کند اقدام بزرگی انجام داده است. به هر حال صیامی ۴ سال وقت دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

او در پایان گفت: صیامی فرد دلسوزی است و از دو و میدانی و ورزشکاران این رشته ورزشی شناخت دارد و به طور کامل در جریان اتفاقات است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.