خطیب جمعه انار:

ساخت واکسن ایرانی کرونا مایه افتخار و عزت کشور است

حجت‌الاسلام منتظری گفت:ساخت واکسن ایرانی کرونا مایه افتخار و عزت کشور است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ورود واکسن آمریکا و انگلیس به ایران ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام منتظری، خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تجلیل و تکریم مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی استادی تمام‌عیار در فقه، اصول، فلسفه و تفسیر قرآن کریم بود.

او افزود: آیت‌الله مصباح از برکات ماندگار حوزه علمیه قم و دارای علم و بصیرت به معنای حقیقی کلمه بود.

 حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه گفت: استکبار جهانی به‌خوبی می‌داند زیاده‌خواهی‌ها ، تهدید و زبان زور برای او هزینه خواهد داشت ،هر قدر بدعهدی‌های اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بیشتر شود در مقابل مواجهه قاطع ، فعال و نماد هم‌صدایی ایران انقلابی بیشتر خواهد شد.

خطیب جمعه انار به سالگرد قیام نوزدهم دی ماه در قم اشاره کرد و گفت:خشم و شدت اعتراض مردم قم به رژیم دیکتاتور، فاسد، ضد دین و حکومت اشرافی و طبقاتی پهلوی بود ،حرکت مردم قم به رهبری یک مرجع تقلید بود لذا قیام مردم براساس مبانی دینی شکل گرفت ،قیام نوزده دی اولین ضربه تبر ابراهیمی بر پیکر طاغوت زمان بود.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه افزود:آمریکا و کشور‌های اروپایی باید تحریم‌ها را خاتمه دهند و برگشتن آمریکا به برجام بدون رفع تحریم‌ها خسران و ضرر محض است ،زمانی که آمریکایی‌ها به تعهدات برجامی عمل نمی‌کنند ایران هم تعهدات برجامی را لغو وعمل نخواهد کرد.

او درباره واکسن کرونا گفت:ساخت واکسن ایرانی کرونا مایه افتخار و عزت کشور است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ورود واکسن آمریکا و انگلیس به ایران ممنوع است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار