مشکلات هیئت کشتی باحضور رئیس و هیئت رئیسه کشتی استان در سالن کنفرانس مجتمع بزرگ ورزشی بناب بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیزاده رئیس هیئت کشتی استان در این جلسه با اشاره با اهداف وبرنامه‌های آتی هیئت کشتی پرداخت گفت:از آنجایی که کشتی ورزش اول و مدال اور کشور است، باید اهمیت و توجه ویژه به آن داشت.

اوافزود: تفاهم نامه با آموزش وپرورش جهت استعداد یابی و افزایش جمعیت کشتی یکی دیگر از اهداف این هیئت کشتی استان می‌باشد، چرا که در این نوع ورزش ادامه فعالیتو تکاپوی حوزه ورزش کشتی دانش آموزان متاسفانه رو به کاهش است.

او تصریح کرد: عدم گلایه و واگذاری خانه‌های کشتی به بخش خصوصی که خود مشکلات بسیار عدیده‌ای را به کشتی متحمل می‌کند که در این پیرامون اهمیت دادن به آموزش در تمامی زمینه‌های مربیگری و داوری منطبق با آخرین تغییرات و قوانین موجود در جهان و علمی‌تر کردن این ورزش از دیگر تداببیر این حوزه ورزش می‌باشد

 رئیس هیئت کشتی استان از حمایت کردن کشتی گیران و مربیان در دوران بازنشستگی و تحت پوشش قراردادن این عزیزان از مزایای بیمه و برخورداری از حقوق بازنسشتگی این ورزش خبرداد.

علیزاده اظهار داشت:جذب اسپاسر و فعال نمودن کمیته اقتصادی هیئت‌ها جهت حمایت و کمک و مساعدت از کشتی یکی دیگر از تدابیر این هیئت ورزشی در استان می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.