مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد خبرداد؛

تشکیل ۱۶۰ پرونده گران فروشی تخم مرغ در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از زمان ابلاغ مصوبه کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی تاکنون ۱۶۰پرونده گران فروشی تخم مرغ در مشهد تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از زمان ابلاغ مصوبه کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی مبنی بر رعایت قیمت مصوب تخم مرغ تاکنون ۱۶۰ پرونده تخلف صنفی در سطح عرضه برای گران فروشی تخم مرغ و رعایت قیمت مصوب تشکیل شده است.

او افزود: کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی در آخرین نشست خود در هفته گذشته قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مرغداری ها را ۱۴۰ هزار ریال، برای توزیع کنندگان ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ ریال و برای مصرف کننده ۱۶۹ هزار ریال تعیین کرده و این قیمت‌ها نیز ملاک نظارت قرار گرفته است.
 

بیشتر بخوانید


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: بر این اساس ۲۰۰ تُن تخم مرغ از سوی اتحادیه مرغ تخمگذار خراسان رضوی بین شماری از صنوف عامل فروش زیرپوشش سه اتحادیه خوار و بار فروشان، مرغ و تخم مرغ و ماهی و مواد لبنی مشهد توزیع شده است تا آن را با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۶۹ هزار ریال به فروش برسانند.

دلداری بیان کرد: صنوفی که تخم مرغ را از اتحادیه مرغ تخمگذار خراسان رضوی دریافت کرده‌اند بنری مبنی بر عرضه تخم مرغ با قیمت مصوب را سر در مغازه خود نصب کرده‌اند.

او تصریح کرد: سایر صنوف نیز ملزم به رعایت قیمت مصوب در عرضه تخم مرغ هستند و با گران فروشی در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.