در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مازوت سوزی در نیروگاه دماوند تکذیب شد

مدیر کل روابط عمومی نیروگاه شهدای پاکدشت گفت: مازوت سوزی در نیروگاه شهدای پاکدشت را تکذیب می‌کنیم و اصلا این موضوع صحت ندارد.

مجید رحمتی مدیر کل روابط عمومی نیروگاه شهدای پاکدشت در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر مازوت سوزی این نیروگاه گفت: متاسفانه روز گذشته خبری مبنی بر مازوت سوزی نیروگاه شهدای پاکدشت منتشر شد که به طور کلی این خبر را تکذیب می‌کنیم و اصلا این موضوع صحت ندارد.

او ادامه داد: این نیروگاه در حال حاضر نمی‌تواند از سوخت مازوت استفاده کند و از گاز یا گازوئیل برای تولید برق استفاده می‌کند، بنابراین سوخت مصرفی نیروگاه بخشی گاز و بخشی گازوییل است.

مدیر کل روابط عمومی نیروگاه شهدای پاکدشت اضافه کرد: در حال حاضر زیر ۱۰ درصد از گازوئیل در این نیروگاه استفاده می‌شود و ۹۰ درصد از گاز استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید


با توجه به سردسیری هوا به خصوص در شهر دماوند فقط ما ۵ روز افت فشار یا قطعی گاز در نیروگاه داشتیم که بزودی این مشکل برطرف شد،  این نیروگاه که بیش از ۴۰ درصد برق پایتخت را تامین می‌کند، از روز اول تاسیس و افتتاح منطبق با استاندارد‌های بین المللی عملیاتی شده از مازوت برای تامین انرژی خود استفاده نکرده است.

گفتنی است، خبر مازوت سوزی نیروگاه شهدای دماوند از سوی محیط زیست تکذیب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۱ دی ۱۳۹۹
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۱۸ ۲۱ دی ۱۳۹۹
چه خوب که تکذیب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۰ دی ۱۳۹۹
دوست عزیزی که این پیام رو نوشتی ابتدا ممنون از گزارشت
ولی خواهشا یکم دقت کنید اسم نیروگاه شهدای پاکدشت هستش اسم قبلیش دماوند بود تو تیتر نوشتی دماوند آخر متن هم نوشتی شهدای دماوند!!!
البته پیام مهم و خوبی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۰ دی ۱۳۹۹
مشكل همون ده درصد گازوئيله
آخرین اخبار